21 kwietnia 2014

Information! / By Nathalia Pisarka

Helloł everyone :) Na początku bardzo chciałam wam złożyć spóźnione życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych. No to przede wszystkim dużo zdrowia, szcześcia, spełnienia marzeń,  dużo miłości i czego sobie tam jeszcze  życzycie. Jak widzicie niestety  nie jestem dobra w składaniu życzeń.

Jak za pewne pamiętacie jakieś miesiąc temu obiecałam wam, że w kwietniu znów powrócę do pisania. Obietnica oczywiście jest dotrzymana, ale za dwa dni będę pisała ten żałosny egzamin gimnazjaly -.- Trzymajcie za mnie kciuki :)) Od razu po napisaniu egzaminów wezmę się za pisanie prologu. Prolog wstawie gdzieś tak pod koniec kwietnia albo na początku maja.

Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli, że zniknęłam na te cztery miesiące. Przyznam wam się szczerze, że bardzo mi była potrzebna ta przerwa. Ale powróciłam już z nową energią i pomysłami na nowe opowiadania.


Także trzymajcie się kochani do następnej notki ^.^

Nathalia/Pisarka

4 komentarze:

  1. Powodzenia przy egzaminie.Czekam cierpliwie na rozdizął.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będę trzymać kciuki!
    Smacznych Świąt i wesołego jajka :D Ja tu właśnie zastanawiam się, kiedy ktoś wróci do pisania (wieje nudą!) No więc czekam na rozdział i trzymam za ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, damy radę. Jak napiszemy, tak napiszemy. Nic innego nie wymyślimy przecież. Mogliby dać opowiadanie jako ostatnie zadanie albo opis sytuacji, albo opis przeżyć wewnętrznych... Bo to łatwe :D Znając życie, trafimy na jakieś trudne testy, pieprzną nam (za przeproszeniem) "Krzyżaków" jako tematykę. Nic trudnego ._. Matma i udowodnienie, że ten trójkącik jest równoramienny. Chyba im się w dupach poprzewracało w tej całej komisji egzaminacyjnej. Składamy się na mózgi dla komisji? Te nieszczęsne języki... Po kiego grzyba wybierałam rozszerzony niemiecki? Głupia, głupia, głupia. Angielski łatwiejszy.
    W przyrodniczych dadzą nam jak zwykle coś, co najmniej umiemy. Oni lubią zatruwać nam życie. Z historii dadzą pewnie I wojnę światową, bo 100. rocznica, jakieś powstania, starożytne cywilizacje (Egipt, czyli to, co lubimy ;p) i śluz. Z wosu jakieś tam wyniki ankiet, coś o podziale władz, zadanie typu gdzie można załatwić dowód, gdzie zmienić nazwisko.
    Podstawowe pytanie: KTO DO JASNEJ CIASNEJ WYMYŚLIŁ, ŻE MAMY TO GÓWNO PISAĆ OD RAZU PO ŚWIĘTACH?! Zamiast spędzić święta z rodziną, to tylko się stresujemy, wkuwamy. O to im chodziło? GRATULACJE, PATAFIANY Z MEN-U, ZAŁATWILIŚCIE NAM ŚWIĘTA WASZYMI WIDZIMISIĘ. Pozdrawiam czytelników bloga i Patrycję. Inteligentów z MEN-u nie pozdrawiam, a co!
    I to by było na tyle. Ugh, wkurzyłam się.
    Kobieto, całe wieki cię tu nie było! Na gg jesteś, a na blogu nie i sobie kurde myślę, o co tu kaman xD Ale jak już wracasz, to nie będę zawracać ci głowy.
    Komentarz bez ładu i składu, czyli widać, że pisane przez moją dziwną osóbkę. Hihi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na rozdział :).Pati baardzo przepraszam za to co teraz zrobię no alee :c
    Zapraszam wszystkich na mojego zmartwychwstałego bloga ---> http://cool-people-love-fabina.blogspot.com/ Przeeepraszam! Wiem że nie wolno ale mam kryzys :c Chyba nikt twojej zakładki "spam" nie odwiedza. Baardzo sorry to się więcej nie powtórzy ;c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy