30 września 2012

Scenariusz cz.1/ by Patrycja....

Dzisiaj pojawi sie długo oczekiwany scenariusz , na który czekaliście cały miesiąc. Przepraszam was , ale sami wiecie .. School ! Jak was wcześniej poinformowałam , zaczne pisać od nowa scenariusze : ). Będą to scenariusze 4 sezonu .xD Plus do każdego scenariusza bedzie się pojawiała jakaś kartka np Amber czy Niny ... No więc na samuitki poczatek pierwszego rozdziału scenariusza  kartka z Pamiętnika Niny :

Drogi Pamiętniku .....
  Te wakacje były dla mnie torturą .... Ale na samiutki poczatek wszystko ci opowiem po kolei ...
- Najpierw zerwanie Fabiny pod koniec roku szkolnego z powodu ... No właśnie z jakiego powodu ? Otóż mój były ( Fabian ) zaczął spotykać się z inną . Amber już wydusiła to z niego , że jego ukochana dziewczyna ma na imię Samantha .... Całe wakacje przez niego wyryczałam , ale mam i też wsparcie od Amber i reszty .. Nawet od Joy .... Joy odpuściała już sobie Fabiana i zaczęła chodzić  z Mickiem . Są taką szczęśliwą parą , ale przejdźmy do konkretu ..
- Aaaa potem w połowie wakacji zmarła mi Babcia .. Do tej pory się szlocham i płaczę po nocach .. Była moja jedyną babcią .... Co dziwne mieszkańcy domu Anubisa zjawili się na jej pogrzebie oprócz Fabiana .. Było mi strasznie źle z tym . Wiedziałam , że już nie mogę na niego liczyć i dość szybko zapomniał o mnie i o moim istnieniu ... Na szczęście mam ciotkę Kasie ... Kasia jest córką babci , siostrą mojej mamy Clairy  .. Moja mama była najstarsza ... Miedzy Kasią a moją mamą jest niespełne 3 lata róźnicy ... Kasia mieszka w Liverpoolu ... Prowadzi tam  restaurację włoską ....  Mam męża Georga ( aktora ) i dwie piękne córki Louise i Anne : ) Kocham je nad życie ..... Szefem kuchni jest Estevan ... Jest on włochem . Przyrządza najlepsze przysmaki włoskie ....
Jak widzisz mój drogi pamiętniczku to są te dwa " mega " powody .... No dobrze , kończe już bo mi się pomału rozpisuje długopis ... Napisze za niedługo .xD
                                                                                            Całuje , Nina Margaret Merlyn Martin < 3

Aaaaa teraz przejdźmy do scenariusza związanego z dalszą cześcią dotyczącej kartki Niny :)

Scenariusz cz.1

N ( wchodzi z waliskami do Domu Anubisa i mówi do siebie ) To już ostatni rok ....
Am ( wychodzi z salonu ) NINA !!! ( drze się na cały dom )
N ; Heej ...
Am ( podbiega do przyjaciółki i ją przytula ) Jak tam ? Wszystko wporządku ? Dobrze już się czujesz ?
N : Amber ? Nie przesłuchuj mnie jak na posterunku policyjnym ...
Am : Sorkii, ale wiesz ... mam wiele powodów ... Muszę i mam prawo sie o cb marrtwić w końcu ...
N ( przerywa Amber ) Tak wiem . Nie musisz dalej tego mówić .
Am ( w myślach ) Jaka ona jest uparta. W niektórych momentach jest gorsza od Alfiego ....
N ( szturcha Amber ) Amber , wporządku ?
Am : Taaa , jasne . Tylko zamyśliłam się nad nową kolekcją ubrań która ma się pojawić w " HM" w przyszły piątek ..
N : Okej , to pozwolisz , że pójdę do salonu przywitać się z resztą ...
<. SALON .>
N/ Am ( wchodza )
Dz : Nina !
N : Hej , wszystkim ....
Dz ( tulą Ninę )
Al ( podchodzi do Niny ) Witam , kosmitkę ....
W ( śmieją się )
Am ( przywala Alfiemu z liścia )
Al : Ała ..... To bolało !
Am : Zasłuzyłeś sobie .... !
P ( podchodzi do Amfie ) Uspokójcie się .... Zachowujecie się jak " Kabaret Neonówka " albo jeszcze gorzej ...
N ( potajemnie się śmieje )
Am : Taaa , dzieki za solidarność Patricio !
T ( wchodzi do salonu i widzi Nine ) Nino gwiazdko ....  Jak tam ? Lepiej już ?
N : Tak , znacznie lepiej , ale moglibyście być tacy mili i nie zameczać mnie tymi pytaniami ?
T : Dobrze , gwiazdko , ale sama wiesz ...
N : Trudy , przecież ja nie wygladam jak anorektyczka . Mam wszystkiego pod dostatkiem .
T : Dobrze , dobrze .... A gdzie jest Fabian ?
E : Wyglada na to , że jeszcze nie przyjechał ..
T : Dobrze , dobrze . Poinformujcie mnie jak przyjedzie . A i siadajcie do stołu bo obiad wystygnie ....
W : Dobrze Trudy ...
<. GABINET VICTORA .>
V: Corbier , musimy być na baczności . Coś czuje , że te bachory coś knują ...
<. SALON .>
W ( smieją się z wygłupów Alfiego i Jeroma )
M: Jerome , uspokój się już ...
Je: Ale , Maro jak widzisz to na razie wszytskich...
P ( przerywa Jeromowi ) Jak na razie wszytskim po tym żygać się chcę !
W : Patricio !
P : No co ? Nie mam racji ?
E : Gaduło masz racje , ale ....
P ( patrzy się krzywo na Eddiego )
E : Tylko przystopuj troszeczkę kochanie ...
P ( po cichu ) Dobrze , wiedzieć ..
N : Dobra , ja idę na górę , bo miałam zadzownić do mojej kuzynki ..
Am : Czekaj , pójdę z tobą .
Al : Pszczółko ona potrzebuje troszeczke prywatności ..
N : Dzięki , Alfie.
Am : Ale miałam jej pokazać nową kolekcję ubrań na jesień ...
N ( wyszła z salonu )
W : Ciekawe o co chodzi .
<. HOL .>
N ( wychodzi z salonu )
F ( wchodzi do domu z walizkami i zauważa Nine )
Fabina ( patrzy na siebie , prosto w swoje oczy ) .....

~~*~~

Soryy , że taki krótki i nudny : ( Następny przewiduje w następny piątek czyli w pierwszym tygodniu października : ) Prosze o szczere komcie :*
Pozdrawiam / Nathalia ( Patrycja ) < 33


21 komentarzy:

  1. ło matkoo to jest boskie. Warte czekania. Nie moge sie doczekac nastepnego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam ,że bedziesz pisać dalej scenariusze. Z tej samej beczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna notka. ;* Kiedy kolejna część?
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo niee.! Czemu zmieniłaś wygląd?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo uznałam , że czas na zmiany .xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha . <3
      A chciałabyś mi dać uprawnienia administratora?
      OBIECUJĘ:
      -Nic ci nie bede zmieniać.
      -Nigdy , przenigdy nie pousuwam żadnych wpisów
      -Będę pilnować aby nie było żadnych komentarzy m.in. jaki głupi wpis itp...

      Więc jak chcesz to tak spraw , a jak nie to zrozumiem.
      Wiktoria:)

      Usuń
  6. A mogłabym ci podać linka do mojego profilku i wysłałabyśmi zaproszenie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej :) Tylko od razu mówię. Mam brzydkie zdjęcie profilowe. :3 xdd

      Usuń
  7. ok : http://www.facebook.com/patrycja.mroz.52?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też uprzedzam ! Jestem brzydka :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam ci zaproszenie :)
      Weszłaś do mnie na profil?
      Ej a masz nk?

      Usuń
  9. Ej polecam bloga Wiktorii:
    http://historie-by-torcik13.blogspot.com/

    Te opowiadania są bardzo ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Smutnee ale wspaniale..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy