14 października 2013

Wyjaśnienia

Pomyślałam, że przydałoby się wyjaśnić wam parę rzeczy. 
A w sumie to jedną.
Wczoraj nie pojawiła się kolejna część opowiadania, za co was bardzo, bardzo przepraszam.
Ostatni dwa tygodnie były dla mnie mega wyczerpujące. Testy, poprawy, kartkówki, pytania, teatry, kina... wszystko co mogło skumulowało się w tych kilka dni i... no mówiąc szczerze... Ja przychodziłam do domu o tek piętnastej i zasypiałam. Budziłam się o 19 i nie miałam już prawie na nic czasu.
Postaram się to jak najszybciej nadrobić.  Niestety nie mogę niczego obiecać. Postaram się napisać... cokolwiek do końca tego tygodnia, choć nie wiem, czy mi się to uda.
Życzcie mi szczęścia. 
Do przeczytania pod moim następnym postem.


*`Himari * 14 października 2013 * 19:35 * muzyka*

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. powracam, może zajrzycie
    http://scenariuszebyynadzwyczajna.blogspot.com/
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się jak najszybciej. Połowę mam już można powiedzieć napisaną, ale nie mam kiedy jej dokończyć... zobaczymy... ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. oo thx :D mimo że napisałaś na razie tylko 2 części , wciągnęło mnie jak po co najmniej 30 rozdziałach :D Czekam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy