29 lipca 2012

scenariusz 14/ Amber

Dobra kolejny scenariusz!!

Je-Więc... Fabian musisz ubłagać Ninę,żebyśmy mogli wyjść. Wychodzimy, wracamy następnego dnia.
F- Chcesz,żebym wylądował w szpitalu???
Je..- Nie,ale Nina nic ci nie zrobi.
F- To teraz pójdę do Niny napiszę o co chodzi, ona podpisze. I nie będzie mogła zaprzeczyć.
Ch- OK!!
(Pokój Fabiny)
F-Kochanie podpisz tu.
N- Już.
(podpisała)
F- Prześpij się.
(wyszedł)
(Salon)
F- Załatwione.
(Następnego dnia.)
N- Ojej..  co się wczoraj stało??
E- Tak w skrócie. Przyszłyście do domu po 6 godzinach napite.
A- Serio??? Ja/???? Wkręcacie Mnie!!
F-Amber mamy to nagrane!! Tak na przyszłość.
Dz- Co???
Je- To Nasze panie zjedzą śniadanie.My się przebierzemy i wychodzimy!!!
P- Śniadanie zjem. Ale wy zostajecie!!
Mi- Chyba śnisz!
M-Punkt 7 regulaminu.
Al- Nina podpisała pozwolenie.'
N- Co ja podpisałam???
 Je- Wczoraj wieczorem Fabian dał ci kartkę z Pozwoleniem na nasze wyjście. Ty je podpisałaś.
N- Liczę do 10 Jeżeli któryś z Was tu będzie to mnie popamięta.
Mi- Nie ma Nas
(wybiegli)
N- Jeżeli wrócą pijani to zostawię Fabiana w salonie,albo za nogę go wciągnę po schodach!!!!!
(kipi z wściekłości)
A- Spokojnie!! Chodźmy na zakupy.
N- Ja zostanę. Muszę Papiery powypisywać.
Dz-ok.pa
(Gabinet )
N- Co ja mam robić........
G(łos)S(ary) - Nino...Nie poddawaj się. Będziesz musiała przebaczyć przyjaciołom. Pamiętaj! Potrzebujecie się.
N- Dokładna jak zawsze!!!
GS- Zaufaj mi. Musicie się wspierać.
N- Dobrze Saro.
(Do gabinetu wchodzi Amber)
N- Już wróciłyście???
A- Dopiero!! Nie było Nas 5 godzin!!
N-  Jak to??? Dla mnie to jak 5 minut.
A- Dlaczego???
N- Rozmawiałam z Sarą. Może dlatego tak szybko....
P- A chłopcy wrócili???
N- Myślisz,że oni by tak szybko..wró..ci...li.....Co???
P/A- Nino!! Co się stało????
N- W internecie są.......

Właśnie co est?? Domyślacie się???? POZDRAWIAM
MAŁPKI/CZYTELNIKÓW BLOGA

MARZENA

4 komentarze:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy