28 lipca 2012

Scenariusz cz.11/ by Patrycja.

Scenariusz cz.11

Po przepięknej nocy spędzonej z fabianem . Sen Niny.
N : Halo , jest tu ktoś ?
S : ( pojawia się przed Niną )
N : Saro !
S : Tak , to ja.
N : Saro nie wiesz , jak za Tobą tęsknie.
S : Zaklęcie , jest zapisane w Księdze Izydy .
N : Dobrze , ale gdzie pierwsza wskazówka .
S : W Gabinecie Victora ...... " Południowa komnata pod Domem Anubisa "
N : Saroo , proszę Cię ......
S : Żegnaj Aniołku ( znika )
N : Saro nie zos......
N ( budzi się ) Saro ! To tylko sen , sen ...... Gdzie ja je....
F ( budzi się ) Nino , wszystko wporządku ?
N : Tak , tak , ale śniła mi się Sara i podała , że zaklęcie jest zapisane w księdze Izydy .
F : W Księdze Izydy ?
N : Tak i wsponiła , że pierwsza wskazówka , aby dostaś się do " Południowej Komnaty " jest ukryta w gabinecie Victora.
F : Można teraz powiedzieć , że jest to teraz nasz gabinet. ( uśmiecha się )
N : I tu masz całkowitą rację .
F : Kocham Cię ( całuje Nine )
N : ja Ciebie też .
( fabina się pocałowała i wiecie co się stało ) ......
Następnego ranka - śniadanie.
Al : Dzień dobry wszystkim .( uśmiecha się szczerząć ząbki )
Je : A temu co ?
P : Chyba dostał za dużo porad od psychologa..
N i F ( wchodzą do salonu ) Dzień Dobry.
W : Heeeej.
Am ;( podchodzi do Niny ) Spałaś już dzisiaj ?
N : Owszem i to bardzo dobrze .... ( usmiecha się do fabiana )
F ( odwzajemnia uśmiech )
Al ( mówi do Jeroma ) Co to za potajemne uśmieszki ? ( patrzy na Jeroma dziecinnie )
Je ; domyśl sie , ( uśmiecha się do Mary )
M: ( odwzajemnia uśmiech )
Nagle w holu zjawia się policja.
Policja : Dzień Dobry , czy zastałem właścicieli domu ?
T : Dzień Dobry ! Owszem są . Zapraszam .
Policja : Można ich poprosić .
T : Tak , tak . Nina , fabian chodźcie tutaj.
NiF ; Już .
N : Dzień Dobry.
F : Witam.
Policja ; Witam państwa. Chcielibysmy wam powiedzieć , że przyczyną śmierci pana Victora jest .....

Następny dodam koło czwartej .... Wiem , że jestem okrutna , bo przerwałam w takim momencie , no ale cóż .....
                       Pozdrawiam / Nathalia ( Patrycja ) < 333


4 komentarze:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy