16 lipca 2012

scenarusz 2/Amber

Następna część (krótsza)

(Rano, pokój Fabiny)
N- Było wspaniale kochanie!!
F- Zgadzam się, jesteś cudowna!!
(pocałowali się)
N- Idę się ubrać!!(wstała)
F- Jeszcze 3 minutki!!!
N- Nie!!
(Fabian pociągnął Ninę i upadła na jego łóżko)
N- Puszczaj!!
(Fabian pocałował Ninę)
F- Teraz już mogę!!!
(Nina wyszła, Fabian ubrał się i wszedł Alfie)
F- Mógłbyś pukać!!!
AL- PO CO???
F- Dla picu!!! Co chcesz???
Al- Jak minęła noc???
F- O co ci chodzi??
Al- Widzieliśmy was!!!
F- że co???
(wchodzi Nina)
N- Coś się stało??
F- Alfie wytłumacz Ninie!!
Al- No bo widzisz kochana widzieliśmy was  w nocy!!
N- Jak????
Al- Kamery!!
N- Kogo to pomysł????
Al/N/F- Jerome!!!
Al- To ja się ulatniam!!!
(Wyszedl)
N- I co na to powiesz???
F- Że cię kocham???
N- Ja ciebie też
(pocałowali się)
N- Mam coś na Jeroma!!!!!
(wyciąga patelnię)
F- Skąd...ach... Nie ważne!!!
N- Chodź kochanie!!!
(salon)
N- Jerome chodź na chwilę!!!
P- Krzyżyk na drogę i błogosławieństwo, żeby cię nie zabiła!!!
W- śmiech
Je-Tak????
(wyciąga Patelnię)
Je- To ja się....zmywam!!!!
P- Co mu zrobiłaś???
 N- Nic!! Pokazałam mu tylko patelnię!!!
W- śmiech!!
Je- Ha,ha Bardzo śmieszne!!!
T- Śniadanie!!
Al- Mniamci!!!
( Po śniadaniu)
Salon
N- źle się czuje pójdę do pokoju
(Położyła się)
Sen Niny
S- Nino....
N- Sara???
S- Witaj kochanie!!! Pamiętaj on nie spocznie!! Nadal cię szuka!!!
N- Saro!! Kto??? Rufus???
S- Pamiętaj jeszcze będziesz potrzebowała pomocy ....... ( kogo???)

Tragiczny scenariusz!!! Pomysły mile widziane!!Może wiecie kogo pomocy będzie potrzebowała Nina??? ???  Proszę  Komentarze!! Następny za 4 komentarze!!!
Następny później!!
Pozdrawiam!!
Marzena!!

6 komentarzy:

  1. Super scenariusz marzenka ! Masz tak samo duży talent jak moja siostra ; )
    Pozdrawiam / Paulina < 33

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł... Y.... Niech Nina nie będzie.w ciąży bo ostatnio wszędzie tak.jest

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy