28 lipca 2012

Scenariusz cz.10/by Patrycja.

Miał być później , ale wstawiam bo mam mega " Veneeeeeee " ! < 333 ; D

Scenariusz cz.10
Następnego dnia rano , pokój Micka , Eddiego i Fabiana ( jest w nim tylko Fabina )
N( budzi się ) Fabian ?
F : Dzień dobry kochanie ! ( całuje Nine )
N ( mówi ) " Południowa komntata pod Domem Anubisa " Rodzice .
F : Nino obiecuje Ci , znajdziemy twoich rodziców . ( tuli Nine )
N : Wierze Ci. ( tuli się do Fabiana )
F : Kocham Cię " Nad życie "
N : Ja także . ( Fabina się pocałowała )  Trzeba zwołać zebranie Sibuny .
F : Okej , to ja przekaże Jeromowi , Alfiemu i Eddiemu.
N : Okej to ja dziewczynom . U mnie i Amber w pokoju po śniadaniu.
F ( uśmiecha się do Niny )
T( krzyczy ) Śniadanie.
Salon- śniadanie.
P : Trudy , ty to wszytsko przygotowałaś ?
T : Tak gwiazdko . Psycholog mi powiedział , żebym czymś się zajmowała to będzie z dnia na dzień coraz lepiej . ( uśmiecha się do wszystkich )
Al : Moje kochane naleśniczki ... Mniamci , mniamci .....
E : A temu znowu co ?
P : Psycholog mu chyba także doradził ... wicie co .
W : Wiemy.
N ( szeptem do Amber ) Po śniadaniu spotkanie Sibuny u nas w pokoju . Podaj dalej dziewczynom.
Am: Okej.
F( szeptem do Eddiego ) Zebranie Sibuny u Niny i AMber w pokoju po śniadaniu. Przekaż dalej chłopcom.
E: Okej. Coś ważnego ?
F : Dowiesz się po śniadaniu.
Po śniadaniu . Pokój Niny i Amber - Zebranie Sibuny.
P : No więc  co to za spotkanie z samego ranka ?
N ( patrzy się na wszystkich ze smutkiem )
F : Mamy wam coś ważnego do powiedzenia.
Al : Zamieniamy się w słuch.
F : Śniła mi się dzisiaj Sara .
Si : Że co ?
Am : Zawsze , przecież śniła się Ninie.
N : Tylko mnie się śniła ( podchodzi do okna i patrzy na ulice )
F( podchodzi do Niny i ją tuli )
N ( tuli się do fabiana ) Nie jestem w stanie tego im mówić .
F : ja to powiem . ( całuje Nine ) Bedzie okej.
N ( tuli się do fabiana po czym siada na łóżku )
F : No więć jak mówiłem śniła mi się dzisiaj sara i mówiła , że mama Niny także była wybraną.
Si : Jak to ?
E , Al , P , Je , Am : Wiedziałaś o tym Nino ?
N ( mówi ze smutkiem ) Nie wiedziałam .
F : Urodziła się 5 maja o piątej rano.
Am : Wow ! To nie tylko ty jesteś wybraną.
N : .................
F :Pamiętacie tą kartke co sara podarowała Ninie ?
Si : Pamiętamy.
Je : A co jest na niej . Sposób posbycia się Yacker ?
Si : Jerome !
Je : Okej , to był tylko żart.
F : Jerom ! To nie jest wcale śmieszne . Widzisz co Nina tutaj przechodzi ?
N : Nie denerwuj się Fabian już mi lepiej. Rozumiem to , że moja mama musiała oddać za mnie życie..
Je, Al , Am , E , P : Oddać życie ?!
N : Tak , oddać życie. ( mówi smutno )
F : Jest sposób na ożywienie Niny rodziców.
Am : No to super ! ( tuli Nine )
F : Lecz.....
Am : O , kórcze .  Sorki Nino.
N : Nic się nie stało. Fanian ja to powiem.
F : ( uśmiecha się do Niny )
N : Chyba pamiętacię tą kartke co podarowała mi sara gdy była sama przy wypalonym drzewie ?
Si : Pamiętamy ....
N : Więc pisała na niej , że dusze moich rodziców znajdują się pod i tu zacytuje " Południowa komnata po Domem Anubisa " , a także wspominała o jakimś zaklęciu .
Si : Zaklęciu ?
N : Tak , zaklęciu
P : A wiecie jakie to zaklęcie lub gdzie jest zapisane ?
F ; Nie zdąrzyła mi tego powiedzieć. ( patrzy na Nine )
N : Wiecie coo na dzisisiaj mam już dosyć wrażen.
Am : Ja także ...... A no właśnie mam taki pomysł.
Al : Mów kwiatuszku , mów ..... ( uśmiecha się do Amber )
Am : Myśleliście , żebyśmy zamieszkały z chłopaki w pokojach ?
Je : Było by super .
Am : Jak się Nina i Fabian zgodzą . Teraz oni są właścicielami domu.
N: Zgadzam się . A ty Fabian ?
F : Z tobą zawsze. ( uśmiecha się do Niny )
N ( wyciąga czystą kartke i długpis ) Okej słuchajcie . Tutaj zapiszcie z kim chcecie mieszkać i gdzie . Okej ?
Si ; Okej.
15 minut później.
Am ( podchodzi do Niny ) Tutaj masz zapisane ,w jakich pokojach będziemy mieszkać .
N : Dzięki Amber . ( tuli przyjaciółke ) Tylko jest jeden problem.
W : jaki ?
N : W jakim ja pokoju będe mieszkała z fabianem ?
T : A myśleliście , nad strychem ? Wcześniej tam Vera mieszkała , ale się wyniosła.
N ( szeptem ) Vera. Może ona zabiła Victora ?
F : Nino ?
N ; Mi tam pasuje.
F : Okej to ja przeczytam kto z kim mieszka i w jakim pokoju. ( czyta )
Strych - Nina i Fabian
Pokój Micka , fabiana i Eddiego - Patricia i Eddie
Pokój Alfiego i Jeroma . - Jerome z Marą
Pokój Amber i Niny - Amber i Alfie.
Pokój Joy , Mary i Patrici - Mick i Joy
Strych - Nina i fabian.
T : Dobrze gwiazdko . Idź to teraz powiesićw holu.
F ( udaje się powiesić kartke )
Strych - pokój Fabiny.
F : To już wszytsko. ( uśmiecha się do Niny )
N ( odwzajemnia uśmiech )
F : Nie wiesz jak się ciesze , że Ciebie mam . ( tuli Nine )
N : Ja też się ciesze . 9 fabina się pocałowała ) Myślałeś nad tym kto zabił Victora .
F : Nino , prosze przestań już . Musisz odpocząć .
N : Ale ja chyba wiem , kto mógł zabić Victora .
F : Kto ?
N : Vera. lub Rufus .
F : To by było możliwie. Jutro bede wyniki z z zedynfikowania ciała Victora.
N : ( uśmiecha się do fabiana )
F : Już lepiej ?
N : Owszem , ale nadal jestem w rozpaczy i nic mi nie poprawi nastroju.
F : Czyżby ?
N : Nic mi nie poprawi nastroju kochanie .
F : Zaraz się przekonamy.
( fabina zaczęła się całować i nie wiadomo kiedy zostali zupełnie nadzy ) ; ********

Upisałam się . Proszę o komcie ; *
                                     Pozdrawiam / Nathalia ( patrycja ) < 333






5 komentarzy:

  1. ooooo...Jakie słodkie!! Czekam na następne z niecierpliwością!! Plisss daj dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! To kiedy kolejny? Jeśli masz wenę, to jeszcze dziś, plooosę < mina zbitego szczeniaczka > ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będzie więcej komci ; ) Jestem okrutna < 33 haha ! ; D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy