19 lipca 2012

scenariusz 4/Amber




No więc zaczynając od tego,że przez tydzień jestem sama na blogu :(  I że mam brak pomysłów na jakie kolwiek scenariusze!!!  (a mam 5 blogów o scenariuszach,1 o kartkach z Pamiętnika,jeden o książkach i jeden ogólny) Jest TRAGICZNIE!!!!
Nie przedłużając Scenariusz

Dla Paulinki (summer :)
(4 w nocy, Nina jest przytulona do Fabiana,Ktoś wchodzi)
N- Fabian słyszysz?? Ktoś tu wszedł!!!
F- Ciiii.Zaraz zobaczymy kto to.
(Nina założyła szlafrok i podeszła od tyłu do "kogoś")
N- Brawo!! Szczyt inteligencji!!
J- Co???
N- Joy!!!!
J-........
N- Co ty tu robisz???
J.....
N- Wynoś się stąd!!
(Joy wyszła)
N- To było dziwne!!!
F- Taak! Ciekawe o co chodziło....
(Nina pocałowała Fabiana)
N- Nie wiem,ale wiem,że nikt nie zepsuje nam naszych chwil!!!
(zaczęli się całować)
(znowu ktoś wchodzi)
N- Zaraz kogoś zatłukę!!!!!!
Je- To ja może wyjdę!!!!
F- To ja może zamknę drzwi???
N- NO!!!!
(wpada Amber)
N/F-No ludzie!!!ILE MOŻNA?????
A- Dłuuuugo!!!!!
N- Amber!!!!!! Jeżeli jeszcze raz ktoś tu wejdzie wyląduje za oknem!!!!!
Je-To ja wchodzę!!!
N- Co ja mówiłam???
(Nina wypchnęła Jeroma za okno)
N-Mówiłam!!!
A- Aha..Paa!!!
(wyszli)
N- Zamknę Drzwi.
F- Więc to już koniec gości???
N- Najwyraźniej! To na czym skończyliśmy???
(zaczęli się całować,a mądry Jerome wziął drabinę i ich nagrywał)
Je- Piękne!!
Rano
N- Hej!!
W-Hej!!
N-Jerome,pamiętaj jak następnym razem bierzesz drabinę to taką mniejszą od okna!! To rada na przyszłość!!!
F- Witam!!
(Fabian pocałował Ninę)
Je- Ale jak ???
N- Normalnie!! Przecież ja wszystkiego się dowiem!!!
W-Fakt!!!!
Mara
Joy
A-Chodźmy na rozpoczęcie roku!!!
NINA
Patricia   
Amber                                                                 

1 komentarz:

  1. Dziękować! ^^ ;*** <333. Super scenariusz, jak zwykle. Czekam na kolejny :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy