9 marca 2013

Przepraszam/ by Patrycja ;3

Cześć wam miśki ;*
Na samym początku chciałabym Was szczerze przeprosić.. Przepraszam, że nie odzywałam się przez równe 2 tygodnie, ale takie życie. Wszystkie moje plany legły w gruzach ;/ Do tego jeszcze tak czas szybko płynie, ale mianowicie to dobrze bo bliżej polskiej premiery HoA i wakacji ;) Obiecuje wam poprawię się.. Tu szczególe przeprosiny też do współlokatorek tego bloga. Przepraszam także jeśli nie komentowałam waszych postów, notek ale jak ujęłam na początku - brak czasu. Postaram się to nadrobić, ale na razie muszę wyzdrowieć. ; ( Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli i wytrzymacie jeszcze te maxmimum 2 lub 3 tygodnie na blogu ? Szkoła nieźle daje popalić . A tu co chwilę jakieś kartkówki sprawdziany wypracowania.. Dużo tego jest, ale nie tylko ja chodze do szzkoły :) Okej ! ;PP Notka być może pojawi się dziś .. Nie wiem : Jakis scenariusz, odcinek.. tylko musze wymyśleć . To jak ?? :D

Nathalia/Patrycja ;**

4 komentarze:

  1. nie ważne co...tylko proszę dodaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Patryjo ja zbytnio nie teskniłam za tobą bo gdy odeszłam z tego bloga poczułam sie wolna.. Przez ten czas myślałam ,za miałaś na mnie focha.. To prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego focha, tylko nie mam ostatnio czasu.. może i też dlatego odeszłam z twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybaczamy ci maleńka . < 3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy