9 sierpnia 2012

Ja tutaj przechode załamanie nerwowe ... / by Patrycja.

Heeej. Jak sam tytuł wskazuje " ja tutaj przechodze , załamanie nerwowe ". Znacie naszą drogą Summer ; ) , niektórzy znają ją jako Pauline. Ona chce odejść , ze wszystkich blogów !! Proszę Cię . ! Nie odchodź .... Nie zostawiaj nas ... ! Razem z Marzenką przechodzimy mega załamanie nerwowe .... ( na maxa ) Jeśli czytasz to Paulinko , radze Ci się zastanowić miloin razy zanim coś zrobisz a następnie będziesz tego żałować !! Kochani , jeśli chcecie , aby Paulinka została razem z nami w tym gronie i nie odchodziła ze wszystkich blogów,piszcie na blogu , pod komentarzami .... Podawajcie dalej tę wiadomość , na swoich blogaach " kochani ".


PAULINKO NIE ZOSTAWIAJ NAS !!! ZOSTAŃ RAZEM Z NAMI W TYM GRONIE !! :))

Pozdrawiam / Nathalia ( Patrycja ) < 333 :((

19 komentarzy:

  1. Cześć
    Przykro mi że Summer chce odejść :(
    Tylko że jak to się nie powiedzie to bym mogła do was dołączyć???
    Ale jak tylko Paulina odejdzie.
    Nie to że chce zeby odeszła.
    Wiesz o co b.??

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Yyy.. nie wiem, co napisać...

      Usuń
    2. zatkał cb!! My zrobimy wszystko,abyś została!!

      Usuń
    3. To wam się chyba nie uda. Sory.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. mogę nalezeć do współtwórców ???
    Wiesz na tym blogu??? Plosee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On tu chce odejść a ty o sobie piszesz ogarnij się! A ty Paula NIE WAŻ MI SIĘ ODCHODZIĆ BO POSMAKUJESZ GNIEWU MOOOOOOO !!! ;)

      Usuń
    2. Ja nic do tego nie mam, to decyzja Pati jest górująca!!!

      Usuń
    3. To się jej spytaj. (zdanie do Amber)

      Usuń
    4. ażeby ją jeszcze znaleźć na fb i gg to cud!!

      Usuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy