31 sierpnia 2012

Serdeczne zyczenia i smutna wiadomość / by Patrycja ; *

Witam was serdecznie kochani w przed ostatnim 3 - dniowymi wakacjami : ) Jak to zleciało , nie wiadomo dosłownie kiedy . A no tak , przejdźmy do rzeczy. Chciałam serdecznie złożyć rzyczenia wszytskim blogom ( blogerkami )i innymi . Jak dzisiaj wiecie jest " DZIEŃ BLOGÓW" . Wszystkiego najlepszego ! A i ta smutna wiadomość to to , że chyba odejde ze wszytskich blogów . Tak wiem korba mi strzela do głowy . Powidziałam sobie sama do siebie , że " talent ma kosmonatła mieszkający na księżycu a nie ja " . I według mnie to sie zgadza . Ostatnio wogóle nie komentujecie moich scenariuszy . Jest mi bardzo smutno. Zastanawiam sie " po co ja tutaj jeszcze dłużej jestem " . Żałosne c'nie . tak czy owak na 100 % na pewno odejde z wszytskicg blogów . A i bardzo serdecznie chciałam wam podziękowac za "10204 " nwyświetleń . Jak na bloga który raptem będzie miał za niedługo dwa miesiące to sporo . Przypominam bloga załozyłam 15 lipca tego roku . Jeszcze raz wam dziekuję i to z " całego " serduszka ; * A co do odejścia z blogów to jeszcze się zastanowie , ale na pewno odejde : ( Marzenka i paulina mnie zabiją jak przeczytacie i wy także . Niektórzy sobie myślaą " niech juz odejdzie z tego bloga na zawsze , bo mnie podk*rwia " . jak widzice mam duże powoody . Do następnego razu chociaż nie wiem czy na pewno pojawi się o demnie następna notka na tym blogu . Zegnam i zycze miłego wieczorku : )
                                                                              Pozdrawiam / Nathalia ( Patrycja ) < 333

120 komentarzy:

  1. A żebyś wiedziała! Zabiję cię! Pałka się przegła! (xD). Więc ja także odchodzę ze wszystkich. To twoja decyzja, moja droga. Ale pamiętaj: TY MASZ TALENT, KOBIETO!!! Uważaj, zebym cię kiedyś nie spotkała, bo mnie popamiętasz, a ja chyba nawet wiem gdzie mieszkasz, więc strzeż się. Buahahahahah! xD. Echhh... Marzenka zaraziła mnie głupawką. Ale... MASZ NIE ODCHODZIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczy się , ale nie obiecuje . No wal śmiało gdzie mieszkam ? < 333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy nie mieszkasz w, no nie wiem... Sędziszowie? :P

      Usuń
  3. P.S. Ludzie też uważają, że masz talent, inaczej nie wchodziliby na twojego blogu. Mój jest starszy o 2 dni, a jest mniej popularny od twojego. Masz więcej komentarzy pod każdą notką, niż u mnie jest. Marzenka pisze, że to ja mam talent, ale moimi poprzednimi zdaniami dałam ci kilka dodowów z wielu, że z nas dwóch TO TY MASZ TALENT. Musisz go rozwijać i nie marnować. Rzadko można takie coś spotkać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zw, przejdę na fona, bo muszę ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaaaaa jaaasne . Niezłe przemówienie . A skad wiesz , że mieszkam w Sędziszowie ? ; P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo.. jestem medium... Nie no, żartuję. Ale... nie powiem xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A ta znowu swoje znowu musi odejść.Nigdzie nie odchodzisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulina powiedz ! Haha , i chyba na dobre odejde ze wszytskich blogów : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem. A co, zżera cię ciekawość, co? xD. I NIE ODCHODZISZ!!!!!!

      Usuń
  9. Jak nie powiesz to odejde na dobre ze wszystkich blogów !! .xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech tylko Marzenka przeczyta to info, to... nie chcę być w twojej skórze xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta jasne . ja jej juz dzisiaj pisałam na gg , że chyba odejde na " dobre " ze wszystkich blogów . PS : Szybko piszesz na fonie . Dotykowy czy normalny ? ; P < ciekawość >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotykowy. Ale w takim razie ja także odchodzę, bo nie wytrzymam bez twoich scenariuszy!

      Usuń
  12. Ty masz nie odchodzić ! Jedynie co mi wychodzi to tylko sprzatanie . NAwet nauka mi nie wychodzi . A pisanie scenariuszy i opowiadań . xD Szkooda gadac ! Jak odejdziesz to spotkamy sie w sądzie ; D PS : też mam dotykowy ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw musisz się dowiedzieć, gdzie ja mieszkam ;p. Pozatym, za mną nikt nie będzie płakał :D

      Usuń
    2. Nie będzie płakał ? Masz nk . Jak masz to podaj , to sobie tam na powarznie pogadamy !

      Usuń
    3. No tak. Nie będzie płakał. Moje scenariusze to niewupał. Głupia wyobraźnia wymyśliła jakąś durną tajemnicę, a wy musicie to czytać ;(

      Usuń
    4. Co ty gadzasz . Twoje scenariusze są super w porównaniu do moich : )

      Usuń
    5. Małpka cię bananem w główkę uderzyła? Jest na odwrót!

      Usuń
    6. Z czego sie tak cieszysz ! Według mnie małpka nas obydwie w główke uderzyła ^.^

      Usuń
    7. Może... Ale wiedz, że moi ma zawsze rację xD

      Usuń
    8. : ) Mam też powód dlaczego chcę odejśc z bloga . Nie wiem jak ja sobie poradze jak rozpocznie sie rok szkolny a zwłaszcza z fizyką . Ona jest taka trudna i beznadziejna ; (

      Usuń
    9. Ja miałam 4, jakbym chciała, miałabym 5 xD. Ale nie odchodź z powodu głupiej fizyki!

      Usuń
    10. Too ci dobrze . ja miałam 3 i brakowało mi do czwórki tylko 4 dziesiąte . Sadness . Dlatego też chce odejść ze wszystkich blogów bo chcę zacząć się uczyć a nie tak jak w poprzedniej klasie . Srednia 4;26 . jak bym chciała miałabym srednią 4.9 albo wyższą . : (

      Usuń
    11. Na wszystko mam swoje sposoby. Nie, nie zgapy :D

      Usuń
    12. A zdradzisz mi te swoje spodoby ?

      Usuń
    13. A w 1 semestrze jaką miałaś średnią?

      Usuń
    14. 4;40 : ) Zaraz wracam . Będe za 20 minut.

      Usuń
    15. Serio? A ja 4.35 :D. Ok, czekam =3

      Usuń
    16. Już jestem : ) Zdradzisz mi ten twój sposób ?

      Usuń
  13. Bardzo lubie twoje scenariusze.:-( szkoda ze odchodziszn....

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenka przeczytała i Marzenka się ostro Wkur**** Pati Do Jasnej Ciasnej Pogody weź nie odchodź co my bez cb zrobimy??? Pytam się!!!! łzy mi lecą i rodzice zastanawiają się co się stało!!!! Muszę ochłonąć po zabiję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam, że tak zareaguje xD

      Usuń
    2. Jestem mocno wkurzona i się tak łatwo nie opanuję!!

      Usuń
    3. No właśnie widze .xD Co jeszcze powiecie ? teraz przesłuchanie . W jakim województwie mieszkacie ?

      Usuń
    4. Niezłe .... : ( Dobra nie bede was zanudzała . Miło was było wszystkich poznac , ale nadeszła moja godzina śmierci xD

      Usuń
    5. Mazowieckie,a tu łacina kuchenna to podstawa!!

      Usuń
    6. Godzina śmirci , czyli godzina odejścia ze wszystkich blogów : ( Musiałam to z przykrością napisac < 33

      Usuń
    7. Czyli ja też odchodzę. Ok, w takim razie idę pisać notkę pożegnalną.

      Usuń
    8. Cooo ? ! Nie odchodź z mojego powodu . ja jescze nie wiem czy odejde na 100 % . Zdecyduje dopiero jak rozpocznie sie rok szkolny . jak będzie ok to nie odejde a jak nie bedzie ok to odejde ; )

      Usuń
    9. Ok.... Ale po co mi blog? I tak mi nie wychodzą notki ani nic, jestem beztalenciem. Ale jeśli zostaniesz, to ja też...

      Usuń
    10. Powiedziałam , że zostane jak będzie mi się układało w szkole . ja jestem beztalenciem , źle się ucze . A najlepiej co mi wychodzi to pomaganie innym . Koleżanki mówia , że mi zazdroszczą , że się dobrze uczę , a według mnie to nie jest prawda ! XDD

      Usuń
    11. Ty się dobrze uczysz! A w pierwszym semestrze nawet lepiej ode mnie! To ja jestem beztalenciem! Ty masz talent pisarski, tzn. umiesz doskonale opisać każdy rodzaj sytuacji, np.: komedia, groza, miłość itp. Ja tego nie potrafię. Mi nawet zagadki nie wychodzą, a zwłaszcza wierszyki :(

      Usuń
    12. No własnie . Zastanawiam się .... Jakbys weszła na gg to bym ci zdradziła szczeguły dalszych moich scenariuszy . Beda zagadki i bedzie mega niebezpiecznie . A miałaś z czegoś trójkę na semestr ?

      Usuń
    13. Nieeee. Choć tak, z histori, ale to była 3 z wieeeeelkim plusem, prawie czwórka.

      Usuń
    14. Ja miałam tylko tróje z fizyki . : ((( A na koniec roku to z Wosu i fizy . A ty miałaś z czegoś tróje na koniec roku ? Znając , zycie pewnie nie .

      Usuń
    15. Nie. Miałam dziesięć piątek i cztery czwórki..

      Usuń
    16. Z WOSU nie miałam ani jednej czwórki z ocenach cząstkowych, dziwne... xD

      Usuń
    17. oooo kórde , ale ci dobrze ; )

      Usuń
  15. Ty... mieszkasz w świętokrzyskim, tak? ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Uuuu... daleko od was, girls ;(

      Usuń
    2. Ale jak gadać? Mieszkamy z 500 km od siebie xDDD

      Usuń
    3. Gadaj w jakim województwie mieszkasz ... Niech zgadne : Wielkopolskie czy Zachodnio - pomorskie ? Czy inne ; D

      Usuń
    4. Zachodniopomorskie. Zgadłaś =D

      Usuń
    5. ZGADYWAŁAM . TORUŃ czy inna miejscowowśc ? ;D

      Usuń
    6. Fajnie by było gdybyśmy się kiedys spotkały tak w rzeczywistości . xD

      Usuń
  17. Nikt nigdzie nie odchodzi !!!!
    Wszyscy zostają na wszystkich blogach !!!
    ;p
    Jak ktoś odejdzie, to ja też !
    Chociaż moje odejście i tak nic by nie zmieniło ;/
    Ehh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZMIENIŁOBY! To moje by nie zmieniło!

      Usuń
  18. A ty gdzie mieszkasz koleżanko ( Ana Mulvoy Ten ) ? ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nazywa się Majka :D

      Usuń
    2. O jejciu nie wiedziałam . I'm sorry : ) < chowa sie pod dywan >

      Usuń
    3. Jesteś taka drobna, że schowałaś się pod dywan? Hah xD

      Usuń
  19. Ja nie jest drobna . jestem tłusta jak jakiś krokodyl xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak? A ile ważysz, "tłuściochu", któremu wystają kości xD

      Usuń
    2. Taa wiesz jaka ja jestem gruba ?

      Usuń
    3. Nie, to ja jestem gruba !

      Usuń
  20. Możecie wreszcie się przymknąć??? Dla każdego jego odejście nic nie zmienia,ale dla nas waszych fanów to zmienia!! I to bradzo za bardzo się przyzwyczailiśmy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam fanów, taki mały szczególik :D

      Usuń
    2. Czy twoja glupota cie nie boli??

      Usuń
    3. Czemu pytasz ? I ja nie jestem głupia! < foch >

      Usuń
    4. słońce Ja nie twierdzę,że jesteś głupia, ja twierdzę,że "twoja glupota cie nie boli" Gdyż masz fanów i t to wielu!!!!!!!

      Usuń
    5. Wymień mi kilku, to ci uwierzę.

      Usuń
    6. ja,Pati,Deenie, Natalka itd

      Usuń
    7. To ty masz wielku fanów. I o jest już ponad 100 komentarzy pod tym postem, haha.

      Usuń
    8. Wooow, 4, ale wielu. Jak Pati odejdzie, to ja też. Wszystko zależy od niej.

      Usuń
    9. To pewnie jeden i ten sam.

      Usuń
  21. Pewnie piszą takie komentarze, żeby nie było mi smutno... Dobre z nich człowieki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź się opanuj bo cie trzasnę w ten pusty łeb!!

      Usuń
    2. Ale... ja mówię szczerze, a nie, żeby dawać mi pocieszenia itp., ale Pati mi po prostu coś uświadomiła i teraz mam znowu wątpliwości.

      Usuń
  22. Pisałam to Pati i napiszę jeszcze raz. Ja wymyśliłam jakąś durną zagadkę dla Sibuny, głupie scenki romantyczne i do tego nudne, jakieś głupie i pozbawione sensu rymowanki w zagadkach, a wy to musicie czytać! Smutne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziała 12-latka do 14-latki xD

      Usuń
    2. xD. Ale ja piszę prawdę. Może na prawdę zrezygnuję z pisania i skasuję konto na bloggerze ;(

      Usuń
    3. Ja już nie będę do Was nic pisała i powiem jedno: Uwazam,że wasza głupota boli!!

      Usuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy