14 sierpnia 2012

Scenariusz cz.44/by Patrycja ; )

Scenariusz na szybko ( krótki ) < 3333

Scenariusz cz.44

F ( szeptem do Micka ) Sam nie wiem .......
P : ( gapi się ze złowrogą miną na Fabiana ) A tobie coś nie pasuje " królewiczu " ?
F ( siedzi cicho )
J : Noo cóź .... my już swoje zrobiłysmy .....
N : No własnie .......
P : Nara " głupole " !
P , J , N ( wychodzą )
W salonie zostali sami chłopcy ( bez Jeroma i Alfredzia . Tak dla ogółu " Jara " pojechała w dwumiesięczną podróż ) ; **
Mi ; Co im jest ... ( dmucha balony )
E : jak to co " pacanie " ?
F : Za wolno myślicie ... Burzaa chormonów ... i już ....
E : I Jak my z tym wytrzymamy ?
Mi/F : Nie wiem .....
E : Wiem , tylko , że nalezy im się " surowa kara " jak w programie " surowi rodzice " .....
Mi : Tylko starzy ten program too jest o " surowych rodzicach " a nie o " surowych mężach "....
E : Kórde ..... ( skwaszona mina )
F : Nie przejmuj się stary ... ( klepie Eddiego po plecach ) jakos sobie z nimi poradzimy ...
Mi : Taaaa już to widze ....
F ( patrzy się krzywo na Micka )
Mi ( susiadł cicho na sofie )
F : No dobrze . Bierzmy się do roboty bo : panienki " nam coś zrobia jak tego nie zrobimy ( wskazuje na salon )
< 2 godziny później >
N , P , J ( wchodzą do salonu )
N : Woow ! ( łapie się za fotel )
P : No nieźle ....
J : Czegoś mi tu brakuje .....
E ; Czego wam brakuje ? charowaliśmy całe 4 godziny ....
P : ( podchodzi do Eddiego ) Poprawka kochanie , 2 i pół godziny ....
F : Jak to ?
N ( podchodzi do fabiana ) A tak to ... Pomogłysmy trochę .....
Mi : poprawka Nino .... Troszeczkę pomogłyście ....
N ; Taa ......
< Nagle do salonu wchodzi Amfie z małą Aną )
F , Mi , E , N , J , P : Niespodzioanka ..... !
Al ( wyskakuje pierwszy zzza Amber ) O kórde , dzięki , dzięki !!! ( kłania się )
P : " karaluchu " ! Ta niespodzinka to jest dla Amber i Any ....
Am ( patrzy się krzywo na Alfiego )
Al : Przepraszam was " kwiatuszku " ......
P : No dobraaa ... Lepiej pokażcie mała .....
Am ( pokazuje wszystkim małą )
Mi ; Ja ona jest słodka ..... Ale zero podobieństwa , że to jest wogóle córka Alfiego ...
Am : Zamknij się !
Al : ( uspokaja Amber ) Idzcie już na góre bo mala jest śpiąca ....
Ana ( zaczyna płakać )
Al : O jejciu . Pójdę z wami ....
Al/Am ( poszli do pokoju uspać " malutką " Ane )
W salnie została Fabina . Peddie i Joy z Mickiem ....
F ( podchodzi do Niny i ją obejmuje i szpecze do ucha ) No moja droga ... Słodka kara ci się nalezy .....
N : ( szeptem do Fabiana ) Taa .......
F : Zaraz się przekonasz .... ( bierze Nine na recw i w migu znikają do swojego pokoju )
P / J ( siedzą na kanapie )
E i Mi ? ( podchodzą do dziewczyn )
E ( mówi do Patrici ) Tobie też nalezy się kaaraaa !
P : Taa.....
Mi ( szeptem do Joy ) Słódka kara BABy !!
Mi / E ( wzieli swoje wybranki i tak samo w migu znikneli do swoich pokoi ) .....
Pokój Fabiny - ( Strych )..
F ( wnosi Nine do pokoju i rzuca ją na łózko )
N : Czy to jest ta twoka " słodka kara " nad którą tak sporo myślałeś ?
F : Yes , Baby ..... !
< fabina zaczęła się całować i każdy głupi jak osioł wie co się stało > ...... ; * ( Kolejna historia " Prawdziwej Miłościii " w roli głównej <. nasza kochana * Fabinka * .> ) >

I jaaaaaaaaaak ? Podoba się ? Mówiłam , że bedzie krótki .....Wredota ze mnie ! Następny po południu , wieczorkiem lub dopiero jutro ; ) Proooooooszę o kooomcie ! ; -*
PS : Następny scenariusz za minimum  7 koomci ; )
Pozdrawiam / Nathalia ( Patrycja ) < 33

17 komentarzy:

  1. Eeeeextra! Zauważyłam, ze wszyscy z rodziny Amber mają imię na "a", no bo Amber, Alfie, Ana xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super scenariusz musi być po południu i wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzież krótki. Długi
    (głupawka) zaczyna się znowu

    OdpowiedzUsuń
  4. Plisss dodaj następny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. My cb tak mocna prosimy!!!!! Dodaj następny scenariusz!!
    Pozdro

    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. The next scenario tomorrow. I don't know what to write : (( Sadness < 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooooooo!!! Although the try, pleaseeeee.

      Usuń
    2. Sama piszesz po angielsku paula ? Bo ja tak . ( z pomocą słownika ) ; D

      Usuń
    3. Mhm, miałam 5 z anglika. Uczę się go dopiero od września. A niemieckiego chyba od 7-8 lat xD

      Usuń
    4. To ja miałam cztery z anglika .. a z niemieckiego piątke .... ; )

      Usuń
    5. ja nie mam niemieckiego ,ale za to francuski 5 !!!

      Usuń
  7. Pati proponuję ci ,żebyś na 100 notkę napisała jakąś ciekawą notkę dla czytelników tego bloga.
    Wiesz w sensie niespodzianka...
    A jak nie chcesz to nie będę cię zmuszać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy