1 sierpnia 2013

Przepraszam!!! / by яєαѕση. ↨ (Wiktoria)

 

Heeeej <33

Serdecznie ,nawet z całego serca chciałabym was przeprosić za to ,że nie dodaję ostatnio żadnych rozdziałów.. :p Niestety, nie mam pomysłów ,aby napisać opowiadanie.. Nawet na swojego bloga nie mam pomysłu... I co ja zrobię? Hmm.? No powiedzcie... Odejdę? Zawieszę pisanie tu? No mówcie, bo ja nie wiem co mam zrobić! To wszystko przez Facebooka! Spędzam na nim zbyt dużo czasu, ponieważ piszę na jednej stronce o TDA. Macie tu link: https://www.facebook.com/pages/Kochamy-Tajemnice-Domu-Anubisa/399900663434771 ... Ja jakby co nazywam się na niej Patricia. :) Pisze od nied... ojś dobra, po co ja gadam... I tak pewnie ten post bedzie usunięty przez kogoś z bloga ,albo przez Bloggera. Już nie jeden mój post tu został usunięty...
Dobra więc... jeśli chodzi o rozdział tutaj to Nie wiemm... A scenariusz u mnie pewnie jutro lub w sobotę. :) Ja spadam znów na Facebook'a, bo piszą do mnie. :P Patatatatataaj!!! Brr. <33

Pozdrawiam яєαѕση. ↨ ( Wiktoria )

3 komentarze:

  1. O jam.. oj tam :) Nic się nie stało ;P
    Mam nadzieję, że coś za niedługo napiszesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział nie zając - nie ucieknie. Co się odwlecze, to nie uciecze etc. Ale i tak nie odpuszczę ci tej notki... Trzymam cię za słowo ;]

    Pauline ^^

    PS Jak ty odejdziesz, to rzeczywiście usunę to konto. Mam bloggera w czterech literach, dlatego się już nie loguję. Pisałam już przecież, że jak będę komentować (nie zawsze), to z anonima. Po prostu uciekam z tego burdelu zwanego bloggerem. Niech no zgadnę, ten komentarz zostanie także usunięty?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy