11 listopada 2012

Heeej ;** / LuLuś♥

Cześć! Pewnie jesteście na mnie źli ,bo jakoś nie dodaję rozdziałów. No cóż, niestety brak pomysłów i nie posiadanie na to czasu . Chciałabym teraz ,ale niedługo będę się kładła spać ,bo jutro na 8.00 do szkoły .!!! Jak zwykle nie bedzie mi się chciało wstawać , gdyż ja nie mądra nastawiam sobie budzik na 6.00 rano! Najczęściej jest tak ,że gdy dzwoni budzik to otwieram niechętnie oczy i go wyłączam próbując kontynuować sen. Ale niestety mi to nie wychodzi, bo ostatni raz gdy się budzę to jest godzina 7.36 ! Na szczęście mieszkam bliziutko szkoły ,mam tuż za rogiem. Za ten czas ,gdy wstaję leniwie z łóżka zdążam umyć zęby, twarz oraz spakować się do szkoły.
Przepraszam za to że tak gadam ,ale to moja codzienność i obawiam się ,że jutro oraz w kolejne dni będzie tak samo...
P.S. 11 Rozdział w piątek!!!

Pozdrawiam

Your, Victoria ; DD

2 komentarze:

  1. Czeeekam :D
    Aha i mogłabyś mi wysłać zaproszenie na Nowe przygody Sibuny? Skasowałam się i miałam nie wracać, ale... zmieniłam zdanie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy