8 listopada 2012

Sceanriusz 3/ byy Werka

Hejka pomyślałam że napiszę jeszcze jeden scenariusz bo dzisiaj mi się chcę pisać
Ranem na śniadaniu
A: Hej Nino patrz!
N: Ja też mam taki tylko inny znak patrz! Fabian mi mówił przez telefon że też taki ma
P: Co to ma być?! (wyciąga wisior)
E I Al: No właśnie?! (wyciągają swoje)
N: Wszyscy takie mamy

Naszyjnik Niny


Naszyjnik Amber

Naszyjnik Alfiego

Naszyjnik Fabiana

Naszyjnik Patrici

Naszyjnik Eddiego

N: Co one oznaczają?
F: Tego nikt nie wie
Wszysc: Fabian!
N: Wyszedłeś ze szpitala?
F: Tak (przytula Ninę) Widzieliście już medaliony?
P: Tak
J: Hej idziemy...Fabian (przytula go) Idziesz ze mną do szkoły?
F: Jasne
W drodze do szkoły
J: Tak szybko wyzdrowiałeś?
F: Tak
J: To dobrze bo przyda mi się pomoc w nauce wiesz?
F: No ok a z czego?
J: Z chemi
W szkole
PS: Dobrze i tak właśnie się to oblicza może ktoś chcę iść do tablicy?
(nikt się nie zgłasza)
PS: Nikt? Dobrze Amber idź
A: Czemu ja? (idzie)
PS: Dobrze obliczaj
A: To będzie może 3 a nie 200?
F: Nie to będzie 1230
A: Ale to takie trudne
PS: Jutro piszecie sprawdzian z tego
W domu Anubisa
J: To idziesz Fabian?
F: Tak jasne
N: (wszystko widzi i słyszy)
A: (podchodzi do niej)
P: (robi to samo co Amber)
N: Dlaczego oni znowu ze sobą flirtują?
P: Wcale nie oni się tylko do siebie uśmiechają (próbuję ją pocieszyć)
N: Taa jasne
A: Nie martw się Nino na pewno Fabian kocha tylko ciebie
Al: Hej księżniczko
A: O Alfie
Al: Idziemy pooglądać film?
A: Jasne ale ja wybieram (idzie)
Al: (robi smutną minę i idzie za Amber)
P: No to Nino nie martw się
N: Dobra pa
P: Pa
W pokoju F, E i M (jest Joy i Fabian)
F:( całuję Joy a w tym samym momencie wchodzi Eddie)
E: Ups chyba wam w czymś przeszkodziłem
F: Ale w czym my się tylko uczymy
E: Ta jasne
J: Fabian przecież my się nie uczyliśmy tylko całowaliśmy się no i może to powtórzymy? (zbliża się do niego a Fabian z chęcią ją całuję)
E: Tak Fabian dobry z ciebie kolega ale fatalny chłopak (wychodzi i idzie do Niny) Nina
N: Tak?
E: Fabian...on powiedział że cię kocha
N: O jakie to słodkie idę do niego
E: Ok
N: (wchodzi do pokoju a tam...)
 Koniec!!!
Wiem trochę nudny sora jutro będzie lepszy




8 komentarzy:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy