18 listopada 2012

Wiadomośc/ by Patrycja ^.^

Cześć .. Właśnie w tej chwili opublikowałam na nowym blogu Natalki pierwszą kartkę z pamiętnika Niny .... Oto link :  http://karteczki--z--pam.blogspot.com/  Mam proźbę do was . Pomożecie mi rozsławić nowy blog Natalii ? Będe wdzięczna : ) A co z scenariuszem ? Sama nw . Może pojawi się popołudniu a jak nie to nw kiedy .... A co z tym odejściem to już nw. Chyba mnie małpa walnęła za mocno w główkę tym swoim bananem :) Przyznaje rację naszej Paulince ;) Thank you ;P

Pozdrawiam / Nathalia ( Patrycja )< 33

3 komentarze:

  1. Przecież ja zawsze mam rację ;PPP
    Nareszcie się namyśliłaś, bo powoli znowu myślałam o odejściu z tego bloga... To kiedy scenariusz? Miał być wczoraj, ale tego nie zrobiłaś :((

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie mam nadzieje że dzisiaj po południu:) Plllllis
    :*


    Weruś♥Peddie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na scenariusz i dziękuje za pomoc.:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy