14 stycznia 2013

Sadness/by Patrycja^^

Heej misiaczki ;( Jak dobrze wiecie Weronika postanowiła odejść z bloga.., nie podawając powodu.. No cóż.. Ja też za niedługo odejdę .. i usunę tego bloga :( Wiem,że ostatnio zarażam wszystkich ... manią odejścia bądź usunięcia bloggera.. Nie mam już siły .. I tak mnie nie błagaajcie abym została bo wam się to nie uda!! Koniec kropka.. Blog zatruwa moje życie... i me oceny... Jest wiele osób ,które mnie JUŻ nie nawidzą... Doskonale wiecie o kogo mi chodzi.. ;( Doobra.. nie będe już pisała bo płacze nad  klawiaturą ...
Do następnej notki misiaczi ;-*

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja) < 33

14 komentarzy:

  1. Proszę cię ! Błagam...
    A co do nienawiści to ja cię Kocham misiek <3 xd ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej no zgadzam się z Zwykła Dziewczyną13.;((

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju o co wam chodzi chcesz to wszystko od tak przekreślić ja już do was nie mam cierpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  4. I dobrze że usuwasz bloga baba jago

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpieprz się ciulu od niej

      Usuń
    2. Ty jej po prost zazdrościsz!

      Usuń
  5. Jak chcesz odejść, do odejdź. Ale może chociaż zostaw bloga ? Wiesz ... na przyszłe pokolenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zamiast ją wesprzeć żeby została to ty ją dołujesz....

      Usuń
    2. Nie odchodz ale przykro mi ale przynajmniej zostaw nam cząstkę siebie i nie usuwaj bloga:(

      Usuń
  6. I dobrze jest ze mną Ha Ha Ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ODPIEPRZ SIĘ OD PATRYCJI CIULU CIOTO....

      Usuń
    2. Odczep sie od niej!!!

      Usuń
  7. Nie rób tego ! Proszę!!! Kocham twoje posty, i ciebie lubię. Zgadzam się ze ZwykłąDziewczyną13 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy