2 stycznia 2013

Scenariusz 40/by Aniołeczek

N: Zraz to mi wygląda na egipskie piekło (zamyka drzwi)
Vic: Właśnie wybiła dziesiąta a wiecie co to znaczy? Za 5 minut chcę usłyszeć jak upada ta szpilka! (upuszcza szpilkę po czym ją podnosi) Nadal słyszę odgłosy
N: Przepraszam już idę do pokoju
Vic: Ale mi migiem!
W pokoju Niny, Amber i Demi
(Nina wchodzi)
N: A gdzie Amber?
D: Jest w łazience mówi że wygląd nocą jest tak samo ważny jak w dniu
(Amber krzyczy z łazienki)
A: Bo to prawda!
N: Ok kładę się spać jestem strasznie zmęczona
D: Ok to dobranoc
N: Dobranoc
A: (wychodzi z łazienki) O Nina już śpi?
D: Była zmęczona
A: Aha ok ja też już idę spać
Sen Niny
Rufus(R): Wejdź tu...wejdź tu
N: Ale gdzie?
R: Chodź do nas
R/Sen: Chodź do nas do egipskiego piekła
N: Nigdy (mówi to na głos)
A: Nina wstawaj!
N: Co się stało?
D: Nie wiem coś ci się przyśniło
N: Ok już jest dobrze (idzie spać dalej)
Ranem na śniadaniu
N: Hej (schodzi)
A: Hej
F: Cześć
Po śniadaniu w drodze do szkoły
N: Fabian muszę ci coś powiedzieć
F: Tak?
N: Śnił mi się dziś Rufus i Senkhara namawiali mnie żebym weszła do egipskiego piekła
F: Wiesz...Powiedziałaś to sibunie?
N: Nie a jeżeli ich jakoś tym narażę i tak tobie już powiedziałam
F: To co...nie martw się
W szkole
W: Hej (do Alfieg'o)
Al: Hej
W: Co robisz po szkole?
Al: A uczę się...
W: Może gdzieś wyjdziemy?
Al: Nie mogę
W: Dlaczego?
Al: Mam  dziewczynę
W: Wiem Amber. Ale ja chciałam iść tylko się pouczyć z tobą
Al: Ale ja z żadnego przedmiotu nie jestem dobry
W: Wiem ale jesteś ode mnie lepszy
Al: W czym?
W: W-F...To jak pomożesz mi?
Al: Ok dziś po szkole
Ok nie chciało mi się pisać dalej...Muszę jeszcze poczytać lekturę sorka

5 komentarzy:

  1. Chyba tylko wy dwie czytacie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że nie tylko my. Jestem pewna, że bardzo dużo osób czyta twoje scenariusze tylko nie chce im się komentować. :)

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Award.! ^,^
    http://my-history-of-anubis.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy