23 grudnia 2012

2 kartka Amber+WESOŁYCH ŚWIĄT\RADOCHA^^

Ok kolejna kartka.



Ok teraz kartka



Od teraz proszę się do mnie mówić prezydent Amber Lewis... Tak wygrałam te wybory.
Wczoraj był wielki bankiet musiałam milion wywiadów odpowiadać na milion pytań. 
Od teraz przez 5 lat tak moje życie będzie wyglądać. Od razu mówię nie wyprowadzam się z mojego domu.
Jest popołudnie a ja zamiast wypisywać dokumenty piszę sobie w pamiętniku a co mi tam. Dokumenty mogą poczekać.
Dużo razy Alfie mnie budził z moją córką ale ja się nie budziłam bo byłam zmęczona.
Ok muszę teraz pobawić się z moją kochaną córką.♥


Amberxx



Ok teraz dla was specjalne życzenia


WSZYSTKIM WAM ŻYCZĘ ZDRÓWKA BOGATEGO MIKOŁAJA SZCZĘŚLIWEGO MIKOŁAJA I DUŻO WIDZÓW I OBSERWATORÓW NA BLOGACH


WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

radocha^^

3 komentarze:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy