30 grudnia 2012

Odcinek 5/by Patrycja..

Kolejny odcinek :)

Odcinek 5

    Aż  tu nagle... usłyszałam dziwne głosy. Przeraziłam się. Głosy tak jakby dochodziły z mojego pokoju. Wstałam z kanapy i poszłam.Wchodząc po schodach przeraziłam się. Czyżby znowu powrót jakiejś "zjawy". reaktywacja Sibuny ? Nie mogłam sobie tego poukładać w świetym porządku w głowie. Stanęłam przed drzwiami naszego pokoju.. Serce waliło mi jak nigdy.. Jeszcze nigdy nie czułam tak okropnego ucisku w sercu. Chwyciłam za klamkę ... wachając się.. Weszłam .. Drzwi się za mną same zamknęły.
- Haloo .. ? Jest ktoś tutaj ?! - obróciłam się w stronę drzwi.
Serce zaczęło mi szybko kołotać.
- Fabian czy to twój kolejny wybryk - oburzyłam się.
Podeszłam małymi krokami do okna.. Asz tu nagle .. zamrznęła szyba.. Powiedziałam : Co się dzieje ? Przecież to nie zima.. Na zamarzniętej szybie pojawił się napis " STRZEŻ SIĘ ... ONA JEST BLISKO CIEBIE.. RZĄDA DUSZY WYBRANEJ , POTOMKINI AMNERIS ".. Znowu moje serce zaczęło kołotać ....
- Strzeż się wybrana ... - powiedziała nieznajoma kobieta okrutnym głosem..
- Kim jesteś ? Czego chcesz ? - zapytałam wystraszona...
Nagle poczułam mętlik w głowie.. Te głosy .. Było ich mnustwo , przybywało ich coraz wiecej ..
- Nieeee !! - krzyknęłam..
Nagle przed moimi oczami widziałam samą , czarną ciemność.. Gdy się ocknęłam ,leżałam na łóżku..
- Co się stało ? - zapytałam niepewnie.
- Zemdlałaś kochanie.. - powiedział Fabian po czym przytulił mnie.
- To chyba z przemęczenia..- uśmiechnęłam się.
- Nino ,może nie powinniśmy iść dzisiaj na tę imprezę do Amber i Alfieg'o.
- Kochanie , ale ja się dobrze czuję .. Już mi lepiej - pocałowałam go.
Wstałam z lóżka i nagle mi się przypomniało ...
- Skaś znam te głosy - powiedziałam po cichu sama do siebie..
Usiadłam na łóżku i długo sie zastanawiałam. Doskonale wiem ,że nie powinnam mieć rzadnych sekretów przed Fabianem ,ale nie chcę go znowu narażać .. Potem innych.. To zbyt ryzykowne.. , sama muszę to rozwiązać.. Nie chcę stracić ukochanej mi osoby. Za bardzo go kocham ,by znowu go narażać.

W następnej część Impreza u Amber i .... A tego się dowiecie ... Hmm ? To może 45 ;)

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja) < 33

64 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Gównem anonimie to ty jesteś.!! Pati tylko proszę, nie przejmuj się tymi durnymi anonimami!!! Tylko kontynuuj blogowanie!
      P.s. Świetny odcinek!! :* ♥

      Usuń
    2. ZGADZAM SIĘ Z LuLuś♥

      Usuń
  2. no i co ty mi zrobisz? Gówno Ha Ha i mogę mówić co mi się podoba a i głupie opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może ty byś lepiej napisał ?? Znowu powróciła G*wniaroo !! ?? mam cię gdzieś ... :(

      Usuń
    2. Ty nawet nie wiem do czego blogerki z blogspot są zdolne!! Niech tylko Paulina się o tym dowie,to oberwiesz! :P

      Usuń
  3. i co mi jakaś Paulin zrobi ona mnie nie zna i co powie że ma mnie gdzieś, powtarzacie się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknij się i speirdalaj z tego bloga .. CZarownico !!

      Usuń
    2. Właśnie! Nie podoba ci się? Nie czytaj jej notek! :P:P:P:P ;/;/

      Usuń
  4. Ha Ha mam cię gdzieś ale i tak na pewno zaraz anonimki nie będą mogli komentować bo znów się niby załamiesz (ale mi cię szkoda, zaraz nie szkoda HA Ha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko przymkinij się Nathalia ma wielki talenent a ty tego nie zmienisz Nati nie przejmuj się tymi durnymi komętarzami!!

      Usuń
    2. Osłabiasz mnie anonimie.. Lola masz g ?

      Usuń
    3. tak oto one 44641595 :)
      PS.opowiadnie przecudne!!

      Usuń
    4. Dziewczyny radzę wam nie podawać tutaj GG bo jeszcze ten anonim bedzie do was gadał obraźliwe teksty!

      Usuń
    5. Mam go gdzieś sorry Nati nie moge wejść na gg bo jestem u babci..wejde jutro ok?

      Usuń
  5. A żebyś wiedział ,że zablokujemy anonimom komentowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się bronicie szczyt geniuszu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, ale walisz teksty. "Szczyt geniuszu", inteligencie :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Przeczytasz komentarze ,a się dowiesz :D Dużo by tu opowiadać.!! ♥

      Usuń
  8. Wyszłam po 15. na spacer z przyjaciółką.. Wracam.. I co ja widzę?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kłótnię. hehe ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfff, my tylko na ciebie czekałyśmy! :D

      Usuń
    2. Nie bedzie kolejnego odcinka mojego panny ^^

      Usuń
    3. Tak na ciebie... Przecież do cb się zwracałam ;DD ♥

      Usuń
    4. Patrycja , bardzo dobrze wiemy dlaczego. Nic nie szkodzi , poczekam jakiś czas. ♥

      Usuń
    5. Ja mogę napisać, ale serce mi chyba zaraz stanię :C

      Usuń
    6. Ja też poczeka. Bo ten to rewelacja ;**. I na co tu czekać? To tylko moi <333. Ale kocham się kłócić XD

      Usuń
    7. POCZEKAM *_*Pauline mamy coś wspólnego też się kłócić lubie :)

      Usuń
    8. Ja też bardzo lubie się kłócić ,ale na to musze mieć dość dużo czasu ;DD Co najmniej cały dzień.! Dobijamy do 60 komci?? xD

      Usuń
    9. Ale sobie pogaduszki robicie *-* Czekać na mnie "mendy" :D:D

      Usuń
    10. Poczekamy ,poczekamy ;D xDD ,, Mendoo '' :* ♥

      Usuń
    11. Chyba ide pisać kolejną KARTKĘ !!KTO SIĘ CIESZYĆ ...RACZKI W GÓRĘ MISIACZKI ;-** !

      Usuń
    12. Pisz ,pisz tylko dłuugą ;DD Plis. ♥ I teraz będzie komentować, zgoda ludzie????

      A i wiesz czemu anonim nie może się odzywać??? Otóż dlatego ,że zablokowałam komentowanie anonimowych użytkowników, i radzę nie odblokowywać. A czemu? Bo znowu się zacznie!! ;D ♥

      Usuń
    13. Cieszę się ;*****. Ale wiesz, skrzywdziłaś trochę dobre anonimki... :(. Mam pomysła! :D

      Usuń
    14. Pati chyba uzależnie się od tych twoich opowiadań:)

      Usuń
    15. Jakiż to pomysł Paulina? :* ♥

      Usuń
    16. A co ja mam powiedzieć? Uzależniłam się w wakacje od jej twórczości. Jak one chce odejść, to ja także to robię :P

      Usuń
    17. Wybij se te myśl z lepka!!!!

      Usuń
    18. Czyli takie coś ,że jak ktoś chce dodać komenta to musi poczekać na zaakceptowanie??

      Usuń
  10. ~Z góry przepraszam za ewwentualne brzydkie lub urażające kogoś słownictwo. Dzieci i osoby o słabych nerwach nie odejdą od monitora~
    Ach, niestety nie ma co pisać, bo fallus sobie poszedł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiękł , wiedział ,że nie wygra tej kłótni xdd. Z nami nikt nie zwycięży. xdd (brecht)

      Usuń
    2. Aha i te osoby, o których pisałam na wstępie, niech lepiej nie sprawdzają, co to "fallus", hihi ^^

      Usuń
    3. haha czemu?? ^^

      Usuń
    4. No właśnie czemu ...?

      Usuń
    5. Takie tam.. "niewinne" słówko :P

      Usuń
    6. Hmmm, niewinne powiadasz???? jakieś przekleństwo czy coś skojarzone z czymś yhymm.

      Usuń
    7. Hah, taka ciekawa? A więc sprawdź ^^. Na wikipedii o tym będzie.. Nawet zdjęcie się wyświetli XP

      Usuń
    8. OMG. Chyba już nie chce wiedzieć co znaczy to słówko. :D Hahahahahah (śmiech ma maxa!) Już o nim nie wspominaj pliskaa. :P ♥

      Usuń
    9. A co, spojrzałaś? Mogę ci na priv napisać, haha *___*

      Usuń
    10. Niee , tu nie xDD

      Usuń
    11. A co to znaczy?????????? :P:P

      Usuń
  11. Opowiadanie cudne. Nie przejmuj się anonimem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy