30 grudnia 2012

Odcinek 6/by Patrycja ^^

koolejny odcinek na życzenie kosianych mend ;*

Odcinek 6

    Nastała godzina 15.. Zegarw wybił... Drzemkę mi przerwał.. Na szczęśćie ta kobieta nie daje znaku życia o sobie ,ale nadal stanowczo myślę.. Co jeżeli ta osoba żyję ? Chcę mnie dopaść ? Ochh ... brednie wygaduje..
- I jak wyspałą się królewna - podszedł do mnie i mnie czule pocałował.
- Twoja Królewna się doskonale wyspała i bedzie chyba tańczyła do samego ranka - śmiech..
Fabian wzioł mnie w swoje objęcia i pocałował ;* Takk czule , delikatnie ... Prosto z głebi jego serca..  Momentalnie sie od niego oderwałam.. Poszłam do łazienki.. Drzwi za sobą zamknęłam na kluczyk.
- Nino otwieraj te drzwi - biedaczek się zaczął dobijać ..
- Musze sie wypucować .. - uśmiech.
- Ach .. - powiedział dość zdenerwowany.
Powiem szczerze ,że dość długo przygotowywałam się na tę imprezę.. Specjalnie odłozyłam sobie pieniądze na kupno odjazdowej sukienki od słynnego projektanta :) Otworzyłam drzwi od łazienki .. Powędrowałam do pokoju.. Nagle ktos zamkął drzwi od naszego pokoju.. Nie zdąrzyłan się obrócić ..
- Ładnie to tak zamykać się samej w łazience bez mojej kontroli - powiedział całująć moją szyję..
- Ładnie , ładnie .. - obróciłam się do niego i pocałowałam prosto w jego słodziusie usteczka..
Wzięłam go za rękę..
- Czkekaj ! - chwycił mnie stanowczo w tali .. - Słyszałem ,że pani się domaga zmywarki do naczyń..
- A skąd ty o tym wiesz .. - uśmiechnęłam się.
- Od małego ptaszka - szepnął mi na ucho..
Głeboko popatrzyliśmy sobie w oczy.. Znowu się pocałowaliśmy ..
- Ale zmywarka bedzie za pewną cenę - powiedział patrząć prosto w me oczy..
- Hmm .. ?
- No tak kochanie .. - uśmiechnął się.
- Lepiej już chodźmy ... Jest 16:30 :) - uśmiechnęłam się i cmoknęłam go..
Zeszliśmy na dół... Na szczęście nie trzebabyło zakładać , kórtek przeciw - deszczowych.. Pogoda za oknem dopisywała... Zamknęłam dom na trzy spusty i powędrowałam za mym kochankiem do samochodu..
Jechaliśmy dość krótko..
- Ooooo już są - krzyknął Alfie..
Wysiedlismy z samochodu i poszliśmy się przywitać z naszą "niepowtarzalną" paczką .. Impreza się rozpoczęła..
- Strzeż się wybrana - powiedział tajemniczy głos..
Stanęłam nieruchomo w miejscu
- Nin's wszystko gra - powiedziałą Patricia..
- Ee.. tak jasne.. tylko się zamyśliłam ..
- Spoko - odeszła i poszła do Eddiego.
- Kochanie wporządku - rzekł Fabian..
- No pewnie - pocałowałam go..
Wyczuwałam jego troskę skierowaną do mnie :) Zaczęliśmy wszyscy tańczyć .. W pewnym momencie zachciało mi się pić .. Podeszłam do baru z piciem...
- STRZEŻ SIĘ WYBRANA - głos był coraz potężniejszy.
Wydawało mi się jakby to ktoś mówił z megafonu .. Przeprosiłam wszystkich i krótko powiedziałam,że idę na dwór.. Poszłam przed dom Amf'ie.. Nagle ktoś zasłonił mi oczy ... i przystawił cos do nosa..
- AAAAAAAAAA !!! - zaczęłamn krzyczeć jak się dało...
- Hahahaha .. ostrzegałam cię - powiedziała kobieta ...


Suknia Niny na imprę ^^



Uff... Upisałam się :)
Hmmm .... 60 misiaczki ;-*

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja) < 33

62 komentarze:

  1. Booooski, oczywiscie jak zwyklee :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Geeeenialny! Oddawaj taaaaalentttttt ;*********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie!!! Oddawaj! Zaraz czekaj, co ja gadam?? Aaaa, my być kradzieje!!!!

      Usuń
    2. Ja nie mam talentu .. Głowa mnie boli pzez was.. Upisałam się dzisiaj.. Luluś ja chcę kolejnę opowidanie na mym blogu z dużą ilością fabinki !! Nie daruję :>

      Usuń
    3. Nie mam pomysłów!!! Ja od ciebie nie żądam tak często kartek ma mojego bloga!!!!!

      Usuń
  3. Boski!!!Pati w tej oto chwili oficjalnie uzależniłam się od twoich opowiadań <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity ;*** Ja chcieć kolejny scenariusz. Wróć. Ja rządać scenariusza. Ja być wredna i ja mieć głupawkę... znowu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany!!! Znowu??? Ileż mozna mieć głupawke?? Hahaha. ^^

      Usuń
    2. U mnie głupawka utrzymuje się nawet tydzień ;) To chyba rekord wszechczasów. Pomóżcie mi się od tego uwolnić!!! ;*

      Usuń
    3. Od tego sie nie da uwolnic.Ja mam glupawki od poczatku wakacji.Czasami jest w normie ale czasami wybucha za bardzo..^^

      Usuń
    4. Ja mam wybuchy głupawki jak czytam wasze scenariusze i komentarze. :) Czasami (tak jak teraz) dostaję niekontrolowanego ataku śmiechu.

      Usuń
    5. ja czasami jak przeczytam swój własny scenariusz to nie mogę o nim zapomnieć. O ostatnim zapomniałam dopiero dzisiaj o 15.00 czaicie?? :d ♥

      Usuń
    6. Dosyć często zdarzają mi się okropnie smieszne. Okej, podam przykład, jest w 43 scenariusz! Pewnie wiecie o jaki mi chodzi ,bo pod nim jest duuużo komentów. ;DD (tekst z kaczką)

      Usuń
    7. Pamiętam ten scenariusz. :) Jak sobie przypominam imię tej kaczki (Paczuś) to brechtam się bez opamiętania :D

      Usuń
    8. Tak wyszło. Kaczka miała miec imię Nubi ,ale jakoś nie pasowało :C Pewnie też się ze mną zgodzisz ;DD (Paczuś)

      Usuń
    9. Dziewczyno zachłysnęłam się przez ciebie Tik-Takiem. O mało się nie udusiłam. To wszystko przez tego Paczusia. :)

      Usuń
  5. genialne(zaraz.ci zrobie spam)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne(zeby szybciej sie dowiedziec co bedzie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE NAPISZE JUŻ DZISIAJ KOLEJNEGO BO ŁEB MNIE BOLI ... MOZE WIECZOREM :D:D

      Usuń
    2. No to wieczorem...ale i tak ci zrobie spam bo kocham twoje opowiadania.; **

      Usuń
    3. scenariusze zreszta tez...

      Usuń
    4. A ty Natalie może byś założyła własnego bloga z opowiadaniami o HOA ??

      Usuń
    5. Hah, widzę, że Pati także wszystkich namawia na założenie bloga ;]. Macie ze mną wiele wspólnego XD

      Usuń
    6. Jak bym miala czas...A boje sie ze mi szybko chec przejdzie juz coraz mniej lubie hoa..:))

      Usuń
    7. Echh... Tym się nie przejmuj. Właścicielom połowy blogów powoli nudzi się HoA, ale nadal je prowadzą ;). Poza tym czas to nie przeszkoda. W każdej chwili możesz zrobić konkurs na kolejnego redaktora. Ale - jak powszechnie wiadomo - jak coś się komuś spodoba, będzie tego wyczekiwał nawet przez wiele miesięcy. Chyba wiesz, co mam na myśli :))

      Usuń
    8. Ja czekam na to az ty cos napiszesz...MoJE POSTANOWIENOE NOWOROCZNE TO ZALOZENIE BLOGA!!;))

      Usuń
    9. Zgodzę ę z tobą. :D Mi HoA się juz dawno znudziło. Wiecie nawet nie wiem czemu, moze dlatego ,że Nina była dosyć taka ,taka niesprawiedliwa wobec Fabiana. Dobra nie bede ię rozpisywać... ;D ♥ Ja prowadzę bloga tylko dlatego ,żebym miała co robić gdy mam wolny czas ,a nie ,że wesprzeć tym TDA :P xd ♥ ^^

      Usuń
    10. Juupi ^^ Natalie ;* zakłada bloga w nastepnym roku! Hip hip, hura!!! xD (śmiech( A co bedziesz pisac na blogu? :DD ♥ 3

      Usuń
    11. Wiem co bede pisac wiem...Opowiadania . Ale takie specjalne.:) Bo bedzie to cos co nie bylo na żadnym blogu:))^^

      Usuń
    12. Ale z odrobiną TDA? Jak tak to juz go bede lubić ;D ♥

      Usuń
    13. Taaak.I nie bedzie tam Niny a bedzie z tym bardzo powiązana...Juz mam mnostwo pomysów!:))

      Usuń
    14. To może teraz zacznij dopóki masz coś w głowie. Bo wiesz ,gwarantuje ci ,że po sylwestrach szybko to wszystko wyleci ci z główki ;DD

      Usuń
  7. Ok, DO LULUŚ: A więc wyjaśniam znaczenie tego słowa, choć to niestosownie tak przy wszystkich...
    Cytat z wikipedii: "Fallus - środkowy narząd kopulacyjny samców niektórych stawonogów, głównie owadów (...)". Tym właśnie jest nasz anonim xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOL.hahahahha.xD Ja bym tu dala proste slowo debil.:)

      Usuń
    2. Ale "fallus" to takie fajne słowo, huehuehue ^^

      Usuń
    3. Teraz jak ktos mnie wkurzy to bede go wyzywac od fallusow.Niech sie zastanwiaja co to znaczy.:)):*^^

      Usuń
    4. Fajne wyjaśnienie ,hahahahaha!!! Narząd, pff. ha

      Usuń
    5. A wy mówicie, że ja umiem się kłócić... Nie umiem, ale lubię :>

      Usuń
    6. Może i tak, ale czasami jak walniesz jakieś słowo to aż strach się ciebie bać (oprócz mnie) XD hihi ^^ ♥

      Usuń
    7. Zgadzam się z tobą. Paulinka kłóci się rewelacyjnie. Powinna dostać za to puchar. Na dodatek zna wiele "profesjonalnych" słów których musimy szukać po wikipediach :) Same plusy. ;*

      Usuń
    8. Co ty! Puchar to za mało !! Powinna dostać Nagrodę Nobla za te swoje teksty! Albo, nie ! Nie Nagrodę Nobla, OSCARA! Wiem, Oscara się dostaje za superextremalny film ,ale nie ważne. ;D NIE WAŻNE :P Tylko głpio gadam .;D

      Usuń
    9. Coś czuję, że udziela ci się moja głupawka... :)

      Usuń
    10. Ja mam głupawkę już od wczoraj , a skończy się dopiero we wtorek rano!! Bo będzie działa jeszcze przez całe sylwestra. Bede się obżerać ciastami oraz innymi pysznościami i z tego powodu będzie mnie boleć brzuch, a głupawka nic do tego nie ma! Haha ^^ Od głupawki nie da się uwolnić! Jednakże można spróbować. xDD

      Usuń
    11. Ja już próbowałam. Zero poprawy. Nic.

      Usuń
    12. O. To może poszukaj czegoś w internecie na ten temat (brecht) Może ci się cos wyświetli ;d ♥ ;DD <3
      ^^

      Usuń
    13. Znalazłam, że trzrba się walnąć głową o ścianę. Już to wypróbowałam. NIE DZIAŁA!!!

      Usuń
    14. Nie zadziałało? Dziwne. Na mnie kiedyś zadziałało. :D Trzasnęłam się porządnie!!!

      Usuń
  8. Super <3 Jeszcze tylko dwa komentarze i kolejny odcinek : juupi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest 60 !! ;D ♥ hihi ^^

      Usuń
    2. Jupi !!! Kiedy kolejny ? Kocham to <3 Chyba się uzależnilam :P

      Usuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy