31 grudnia 2012

Podsumowanie roku 2012 /by Patrycja :D

Sieeeeeeemka misiaczki ;* Jak tam ? Przygotowani na Nowy Rok ? Ja nie za bardzo ...
Ze względu , że to już DZIŚ ostatni dzień ... kilkanaście godzin starego roku.. Przygotowałam dla was podsumowanie ... No to lecimy :)

 Blog został założony 15 lipca 2012 roku o godzinie 21;25 :P Pierwszą osobą ,która prowadziła ze mną tego bloga była Marzenka (Asiulek ) - Niestety musiałam opuścic tego bloga ;( Doo tej pory nie mogę w to uwieżyć :C Koolejną osobą .. była LuLuś ♥ ( Wiktoria ) .. Wielce utalentowana redatorka.. Następnie Aniołeczek -Werka ( Weka ) , Pauline^^ (Paulinka - maa kosiana menda ,bez której nie dałabym sobie rady ) , radocha^^( Nataliaa ) , Nadzwyczajna♥ ( Marlenka ) i na samiutkim końcu Patuś i niestety nie wiem jakie ma prawdziwe imię w realu .. A no właśnie pytanko do Patuś : Kiedy pierwsza notka na mym bloguu ? Szczęka mi opadnie jak nie zobacze rzadnej notki od Ciebie !! ^^ <haha> Ok...

   Dziękuję wam serdecznie moi mili za  30820 WEJŚĆ ..... Na blogu obecnie jest 34 OBSERWATORÓW !! Wszystkich postów jest w sumie 371 ... To sporo i 3294 komentarzy ... Dziękuje wam serdecznie moi drodzy :) Przepraszam was za to jeśli was dużo razy zraniłam z powodu odejściu z bloga , lub grożeniem ,że go usunę :) Obiecuję , że w 2013 nie bedzie już tak .. No jeżeli ocenki bedą supcio.. Na razie są ok i nie narzekam :) Too jak ? 
   Z okazji zbliżającego się Sylwestra życzę wam mioje kooosiane misiaczki .. Dużo zdrówka.. Dobrych ocen .. Pogodnych dni , uśmieszków na twarzy.. Dużo FORSY !! Fajnego chłopaka/dziewczyny .. I czego sobie tylko życzycie !! I oczywiście powodzenia na blogach , które prowadzicie..
   Dziękuję wam także za tak dużą popularność .. Gdy zakładałam  tewgo bloga  nie wierzyłam w to ,że mój blog stanie się tak popularny . PS : 15 stycznia będzie 6- miesięcznica bloga.. Może jakaś balanga ? Too oczywiście zależy od was.. Nie będzie wtedy dużego problemu bo mam wtedy FERIE !! .... Dziękować marzence i Paulince , że namówiły mnie na założenie Bloga.. Poprzednio miałam dwa , ale usunęłam ;( Głupia byłam ^^ I nadal jestem .. Dziękować misiaczki za wszystko ;*

KOOOOSIIIAM WAAAS  . ♥

PS : Chcecie kolejny odcinek HoA ? : >

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja) < 33




12 komentarzy:

  1. Ja, wielce utalentowana? Nie przesadzasz? I taaak ,chcemy odcinek!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no gratuluję ci. I oczywiście że chcę kolejny odc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że chcemy kolejny...gratuluje i życze ci jeszcze więszych sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na imię Patrycja ;) Notka na blogu pojawi się niebawem ;* Dziękuję za życzenia i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo kórna ... Druga patrycja na blogu !! :) Mów do mnie patrycja ok ;* Też tak mam na imię :D:D .. Musicie pokazać , że wazm zalęzy to dopiero zaczne pisać odcinek.. A zresztą idę pisać notatki na odcinek :*

      Usuń
    2. O rany! Kolejna Patrycja na tym blogu? I to gorszy świrek?

      Usuń
    3. Ej misiaczku . ♥ Ona nie jest "świrkiem " ... Jak coś to ja :D

      Usuń
    4. Nieee, ona bardziej! A to wszystko przez Paczusia! - nie powiedziałam tego. :) ♥

      Usuń
    5. Hahahahahahaha Paczuś! :D

      Usuń
    6. Mówiłam że nie powiedziałam tego imienia! ;D ♥

      Usuń
  5. Wzajemnie ^^ i gratki kochana <333

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy