15 grudnia 2012

Możecię się cieszyć ludzie / by Patrycja... ^.^

Heej wam :D ...... Podjęłam decyzję ,że nie usuwam bloga i zostaje :D Przepraszam was , ale wczoraj miałam zły chumor  jeszcze na dodatek te duszności z rana .... Mama mi wczoraj kroplówkę podłączyła wieczorem ;( Na szczęście jest już dzisiaj lepiej i dusznośći już nie mam :D Tak czy siak możecie się na poważnie cieszyć .... Głupota mi wczoraj odbiłą i już .. PS : Scenariusz pojawi się dzisiaj po południu. A na razie muszę uzupełnić ćwiczenia z biologii pouczyć się posprzątać w pokoju.... Papa ;*

Pozdrawiam/Nathalia(Patrycja)<333

6 komentarzy:

  1. O, czyli jednak nie muszę zostawać :P. Nareszcie ta głupota wyszła ci z twojego "móżdżka" :D. To kiedy scenariusz? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie musisz zostawać !!!!!!!!!!!!!! Masz zostać i koniec kropka :D A scenariusz to nw kiedy ... jak mi się chumor poprawi :P

      Usuń
    2. Napisałaś, że po południu :D. A zostanę tylko wtedy, gdy w tym roku spotka mnie w koncu coś miłego, bo depresja mi się udziela.. Ale to marne szanse, wiec chyba raczej odejdę :C

      Usuń
  2. Super ja już się nawet pożegnałam ale jednak tego nie musiałam robić xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy