25 grudnia 2012

Scenariusz 32/ by Aniołeczek

Pop: Hej
Je: O nie! (idzie sobie)
Pop: A temu co?
M: Pewnie się tak ucieszył fajnie że jesteś Popy
Pop: (przytula Marę) Idę się zarejestrować u Vcitora
M: Ide z tobą
Pop: Ok
U Victora w biurze
Vic: Dobrze imię?
Pop: Popy
Vic: Nazwisko
Pop: Clark
Vic: Dobrze pokój z Patricią, Marą i Joy
Pop: Dobrze
W pokoju P, M i J
Pop: Hej
P: A ty co tu robisz i wogóle kim jesteś?
Pop: Siostra Jeroma Popy mam z wami pokój
P: Extra (ze sarkazmem)
M: Właśnie (z uśmiechem na twarzy)
W salonie
Je: Super teraz moja siostra będzie tu mieszkać
Al: Trzeba ją jakoś wygonić
( Pat akurat schodzi)
Je: Pomożesz mi wygonić moją siostrę z domu?
P: I ja niby mam tobie pomóc?

Je: Bardzo cię proszę
P: Ok, ok
Al: Też w tym biorę udział to jaki jest plan?
N: Zebranie sibuny
Na zebraniu
N: Słuchajcie chciałam wam powiedzieć że narazie nie ma zagadek żadnych
(nagle w pokoju otwiera się okno i wpada tam jakaś kartka)
F: Czytaj Nino
N: Ok, ok  " Na strychu szukać trzeba, znajdź wielki kufer z napisem...Sarah"
F: Kiedy idziemy na strych?
N: Nie wiem może jeszcze dzisiaj po szpilce
A: Ok
W salonie
Je: No to jakiś plan?
P: Może będziemy jej robić żarty aż się wścieknie zadzwoni do mamusi a potem wyjedzie
Al: Zaraz dlaczego pomagasz Jeromowi?
P: Mam z nią pokój
Je: Współczucia ja jak miałem 10 lat musiałem z nią dzelić pokój nic fajnego
W pokoju N, D i A
S: Witaj Nino
N: Sarah?
S: Tak idź masz jeszcze pół godziny
N: Ale gdzie mam iść?
S: (znika)


5 komentarzy:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy