26 grudnia 2012

Scenariusz cz.14/by Patrycja :D

Siemaelohejoł :* Poddaje się i wstawiam scenariusz.... Z dedykazją dla Bunny, Natalii, Pauliny , Marzenki , Wiktorii , Marleny i Weroniki i oczywiście dla was :)

Scenariusz cz.14

Am : ( usmiechnęła się ) ... To o co chodzi ?
Al : Bo widzisz ....
Am : Coo widzisz ?
Al : Bo mam problem z...
Am : Z czym do jasnej cholerki ! ( złowroga mina ... wściekłej czarownicy )
Al: Mam problem ze strojem.
Am ( patrzy się złowrogo na Alfiego ) Jakim STROJEM ! ( krzyczy na niego )
Al : ( siedzi cicho )
Am : ( podchodzi do Alfiego ) To ja już myślałam , że chcesz mnie zaprosić na RANDKĘ ... a tu tylko jakiś durnowaty strój...
Al :Boo widzisz...
Am ( chodzi wkórwiona po pokoju ) Coo widzisz !! Z kim ja chodzę ....
Al ( klęka przed Amber ) Pókdziesz jutro ze mną na tę randkę ...
Am ( nagle stanęła w miejscu ) Noo oczywiście , że tak robaczku.. , ale pod kilkoma warunkami..
Al : Jakimi sobie pszczółka życzy...
Am : Ty płacisz ... za deser... plus musisz mi kupić nowe szpilki...
Al : Szpilki ?
Am : Tak.
Al : Dlaczego ?
Am : Bo jesteś moim faciem ... ( wyszła )
Al ( mówi do siebie ) Noo to pięknie...
<. POKÓJ EDDIEGO I FABIANA .>
F ( gra na gitarze )
N ( puka )
F : Proszę ( chowa gitarę w pośpiechu )
N : Mogę ... wejść ..
F : Jasne..
N ( usmiecha się po czym wchodzi do pokoju )
F : Coś się stało ?
N : Nie , skąd że.. ( siada na łózku obok Fabiana )
F : Niech nie kłamnie pannno Martin... Nie potrwai Pani..
N ( śmieje się )
F ( zbliżasię delikatnie do Niny po czym ją całuje )
N ( odrywa się momentalnie ) Pamiętasz ?
F : A co dokładnie.. ( próbuje pocałować Ninę )
N : Mieliśmy obejrzeć film..
F : No fakt.. Przepraszam zapomniałem..
N : Nic się nie stało ... ( całuje Fabiana ) To jak ?Obejrzymy go teraz?
F : Z tobą zawsze...
Fabina ( uśmiechnęła się do siebie )
F : Poczekaj... ( bierze laptop ) To jaki oglądamy ?
N ( zastanawia się ) A masz może Titanica.. ?
F : Mam...
Fabina ( znowu się pocałowała )
N ( odrywa się od fabiana ) Cyba zacznę lubieć te twoje pocałunki.
F : Nie lubiałaś ich wcześniej..
N : Lubiałam , ale teraz bardziej zaczę...
F ( przerywa Ninie pocałunkiem )
N ( usmiechnęła się )
F ( puszcza film )
<. PÓŁTOREJ GODZINY PÓŹNIEJ .>
N ( kładzie się na ramieniu Fabiana ) Która godziny...
F : Zaraz będzie dochodziła dziesiąta.
N : Ołps... to ja się bede zbierać ... ( próbuje wstać )
F ( przyciąga ją do siebie i całuje ) Nie tak prędko. Nie zdąrzyliśmy się pożegnać...
N ( uśmiechnęła sie ) No fakt..
F/N ( całują się )
N : Kolorowych snów...
F : Nawzajem ( uśmiechnął się )
N ( wyszła )
F : ( mówi do siebie ) Ale ja mam szczeście..
<. HOL.>
N ( idzie przez korytarz po czym wpada na Victora )
Vic ( krzyczy na Ninę ) A panienka czemu jeszcze nie w łóżku...
N : Bo ja....
Vic ( wyjmuje z kamizelki szczoteczkę po czym podaje Ninę ) Jutro chcę widzieć swoje odbicicie ...
N : tak jest ... ( znika na górę )
Vic ( patrzy na zegarek ) Wybiła dziesiąta ! Wiecie co to znaczy ? Macie jeszcze dokładnie 5 minut , a potem chcę usłyszeć jak upada ta szpilka ... ( upuszcza szpilkę po czym ją podnosi )
<. W NOCY ... SEN FABIANA .>
F/N ( całują się )
N ( odrywa się od kochanka ) Kocham cię ...
F ( dotyka Niny policzka... po czym ... zdejmuje niewiarygodnie maskę .... )
Sam (śmieje się chciwie ) To nie koniec !
F ( szarpie Samanthe za nadgarstek ) Gdzie jest Nina !?
Sam : Już dawno w niebie.... Teraz patrzy na Ciebie tymi swoimi pięknymi oczkami... (śmieje się chciwie )
F : Nieeeeeeee ! ( budzi się )

I jak ? Następna  scenariusz za maximum 15 komci .... Wiem , że przesada , ale teraz będę takie warunki stawiała !! :D

Pozdrawiam./Nathalia(Patrycja)< 33

15 komentarzy:

  1. Dzięki za tą dedykację no i świetny choć nie wiem czy 15 komci będzie

    OdpowiedzUsuń
  2. jak nię będzie ..to nie będzie scenariusza ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję za dedyk :* Świetny scenariusz!; DDD :* <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do scenariusza suuper tylko ten sen Fabiana straszny trochę :) A i dzięki za dedykację :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki znowu straszny ?! .... Cieszcie się , że wogóle napisałam ten scenariiusz.. EDIT : Następny za 15 komci misiaczki :* !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity ;* Musimy dobić do 15 komci, bo nie wytrzymam bez scenariuszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś wal " wolniuutkoo "idzie misiaczki !! :* .xD <. chciwy uśmieszek .>

      Usuń
    2. O nie moja kochana! Nie uda ci się tak łatwo wymigać :) Wcześniej czy później będzie 15 komentarzy

      Usuń
  7. Ale masz warunki. :) Scenariusz świetny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku dziękuje za dedykację.:D

    Po drugie ten scenariusz jest bisty.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. booski next please

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski scenariusz kiedy następny?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy