16 grudnia 2012

Przeprosiny/ by Aniołeczek

Hej chciałam was przeprosić ale nie będzie scenariusza znaczy się jeszcze nie wiem bo jadę na zakupy ale jeszcze zobaczę ile mi czasu zostanie na napisanie go ok? Mam nadzieję że mi wybaczycie a teraz mam coś do powiedzienia Pati: Słuchaj mam nadzieję że zdrowiejesz a i Marzena oraz Natalia chciałyby należeć do tego bloga nie wiem co zrobisz ale ja bym na twoim miejscu przyjęła którąś z nich lub obydwie a i mam pytanko czy jest aktualny nadal ten konkurs???I kiedy odpowiedzi??

1 komentarz:

  1. Spoks, poczekam :)
    A co do konkursu, to chyba raczej jeszcze jest. A skoro kończy się 21 grudnia, to w weekend powinny być wyniki. Ale nie wiem, to zależy od Patrycji ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy