18 grudnia 2012

Jestem okropna/ by Patrycja... ^.^

Heej .xD Słuchajcie dręczy mnie " znowu "  moje nędzne sumienie.... Uważam iż coś się ze mną dzieje i zaniedbuje mojego bloga -.- Przepraszam was za to , że nie wstawiam scenariuszy , ale .... sama nie wiem jak to wyjaśnić . Na szczęście już od jutra czy od czwartku zacznę pisać scenariusze i będą się one pojawiały codziennie lub co dwa dni :) Jeszcze raz was mocno przepraszam ;( I proszę przysyłać swoje prace na konkurs ....
Pozdrawiam./Nathalia(Patrycja)<33

2 komentarze:

  1. Ach, konkurs! Miałam przesłać w weekend swoją pracę, ale.. chyba rozumiesz - byłam zbyt załamana :C. A dzisiaj miałam dużo sprawdzianów, pisałam ci nawet na GG, ile tego było -,-. Postaram się coś napisać dziś, ale nie obiecuję D:.
    Nie mogę się doczekać scenariuszy ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już ci wysłałam :) A i ja się na cb nie gniewam za to że przez ten czas nie wstawiałaś jakos se tam sama radziłam no ale mam nadzieję że teraz wstrawisz już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy