31 grudnia 2012

Scenariusz 38/ by Aniołeczek

Hej to wasz sylwestrowy scenariusz!!! Poproszę o 15 komci i macie dziś drugi
N: Co? (nagle przestaję płakać) Co to było?
A: (wchodzi) Nina? A ty już nie płaczesz?
N: Płakałam ale usłyszałam jakiś głos (ociera łzę)
A: Nie martw się tym
F: (puka)
A: Proszę
F: Nina?
N:...
F: Przepraszam! Naprawdę nie chciałem
N: Ty nigdy nie chcesz Fabian to czemu to robisz? (wychodzi z pokoju)
F: (płacze) Wiedziałem że mi nie wybaczy!
A: Nie załamuj się...
F: (wychodzi idzie do siebie do pokoju)
W salonie
Mi: Hej Demi
D: Hej słyszałeś że teraz tylko my chodzimy?
Mi:Wiem wszystkie pary się rozpadają
D: Dobrze że nie nasza (pocałowała Micka)
W pokoju Niny
N: Amber powiesz reszcie że zebranie sibuny za chwilkę u mnie
A: Ok (wychodzi z pokoju)
W salonie
(na kanapie siedzi Eddie a obok oddalona od niego Pat)
A: Łał to wy jesteście naprawdę mocno pokłóceni ok zebranie sibuny u Niny
Na zebraniu sibuny
N: Ok słyszałam głosy dziś
Al: Co mówił?
N: Nie wiem nie słyszałam
Al: Idziemy za obraz?
N: Tak
Za obrazem
N: Patrzcie mam jakiś tatuaż na ręce (pokazuję)

F: Zaraz a my szukamy klucza do tych drzwi
N: Tak może muszę przyłożyć (przykłada a drzwi się otwierają) Aaaaaaaaaaa!!!!!
Sib: Aaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!


9 komentarzy:

  1. Świetny ;* Fabina się rozpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabije Cię !! Ale scenariusz cód .. miód i malinka .. . ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati raczej cud,miód i orzeszki ;D

      Usuń
  3. kiedy koljny scenariusz . ♥ Zżera mnie z środka ciekawoość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki no już mówiłam za 15 komci to by był jeszcze dziś ale chyba nie będzie więc jutro

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy