28 grudnia 2012

Scenariusz cz.16/ by Patrycja :D

Hej misiaczki ;* Kolejna część obiecanego scenariusza... będzie krótki  (. hahahahahahahhahaha .)

Scenariusz cz.16

F ( śmiejs się ) No dobra...
N : No opowiadaj ..
F .....
N : Fabian ?
F : No bo widzisz...
N ( podchodzi do niego )
F : Śniłaś mi się dzisiaj w nocy..
N ( uśmiechnęła się )
F : A dalej... nie mogę tego powiedzieć.
N : Fabian ... gadaj.
F : Całowalismy się i nagle z twojeje twarzt wyłoniła się Samantha.
N : Co ???
F : Mówiła coś , że jesteś już w niebie i długo nie pożyjesz.. ( smutek )
N : ( przytula się do Fabiana ) Trzeba na nią uważać...
F : Musimy uważać... ( dotyka policzka Niny )
N ( uśmiecha się )
F ( całuje Ninę )
N : ( odrywa się ) Już lepiej mój książe ?
F : Zdecydowanie...
F/N ( próbują się pocałować )
Sam ( wchodzi do kuchni )
F/N ( odrywają się od siebie momentalnie )
Sam : Oooo hej Fabian.. ( śle mu swoimi słodkimi oczkami całuski )
N ( odwraca się i dalej zmywa naczynia )
Sam (  w myślach ) Ochh... ta dziewucha. Muszę coś z nią zrobić .. ( uśmiecha się chciwie po czym bierze jabłko i wychodzi z salonu )
F : Ufff....
N ( smutna mina )
F ( podchodzi do Niny ) wporządku myszko ?
N : Jasne... ( kłamstwo )
F ( łapię Ninę za recę ) Wiesz , że wyłącznie i tylko Ciebie kocham ?
N ( uśmiechnęła sie ) Ja Ciebie też...
F/N ( całują się )
F : Może pójdziemy na spacer ... za godzinę ?
N : No .... takapiękna pogoda i szkoda jej zmarnować...
F ( uśmiecha się do Niny )(
Am ( wpda do salonu cała wystrojona ) I jak ?
F : Co jak Amber ?
Am, ( z krzykiem ) Nie Ciebie się pytam ! Nino ?
N : Super ...
Am : Tylko , tyle ?
N : A co mam więcej powiedzieć...
Am : No nie wiem ... Na przykład powodzenia na randcę z Alfie'm ??!
N : Okej , to powodzenia...
Am : Dzięki .. ( uśmieszek ) A wy gołąbeczki , wybieracie się gdzieś ?
F : Możliwe.. ( uśmiecha się do Niny )
N ( odwzajemnia uśmiech )
N :  Idziemy na spacer ...
Am : Że co ? Tylko na tylę cię stać chłopie?!
F ( śmieje się )
Am :No i z czego się tak śmiejesz ?
Al ( wpda do salonu ) Cukiereczku gotowa ??
Am ( obraca się w stronę Alfiego ) Oooo Alfie .. ( podchodzi do niego i całuje ) To narka ...
Al : Ale...
Am ( łapie Alfiego za rękę i wyszli )
F ( podchodzi do Niny ) To może teraz pójdziemy na ten spacer ?
N : Z Tobą zawszę ..
F ( całuje Nine )
F : Chodź po kurtki...
N :Ok..
N/F ( poszli po kurtki )
Sam ( wszytsko podsłuchiwała ) A więc słodziasny spacerek nam się szykuję szczęśliwej Parki ?? Ojć nie ... będzie za szczęśliwy. Szykuj się Nino Martin na rewanrz !!....

Dobra napisałam się misiaczki ... Ten scenariusz według mnie zasługuję na 12 lub więcej komci ;* A więc następny scenariusz za 12 komci misiaczki :**

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja) < 33

17 komentarzy:

  1. O nie ty mój misiaczku nie będziemy się tak bawić. Ten scenariusz jest bisty więc proszę o kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Scenariusz rewelacyjny. 12 komentarzy powiadasz... Uda się. Na pewno. Buahahahaha! :D Jak czytam twoje scenariusze to dostaję głupawki. Co masz na swoją obronę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co mam na swoją obronę ?? Sama nw :) A ta głupawka to ... chyba przezemnie.. bo meczy mnie od wczoraj :DD <.troll face.>

      Usuń
    2. Osz ty! Zaraziłaś mnie :) Powinnam ci podziękować, bo miałam zły humor, a ty mi pomogłaś. W takim razie bardzo dziękuję ;) i zobaczysz, że będzie więcej niż 12 komentarzy! (chciwy uśmieszek)

      Usuń
  3. Super ! I ty mówisz, że nie masz talentu ? Phi... piszesz Genialnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry za poprzedni komentarz. Siostra mi wlazła na kompa jak poszłam do kuchni :) Chyba ją uduszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ale cioteczną i rodzonego brata. On jest strasznie skręcony. :) Może się wymienimy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kiedy następny ?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak przyjdzie miś gogo i mi podpowie co napisać .. Śmieję się .. Jutro :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy