10 grudnia 2012

Scenariusz 22/ byy Aniołeczek

Mi: Hej Demi chciałem cie przeprosic za naszą randkę
D: Spoko już sie nie gniewam
Mi: Może jeszcze raz pójdziemy tylko na normalną?
D: Tak ale gdzie?
Mi: To będzie niespodzianka
D: Ale nie o sporcie?
Mi: Nie napewno nie to jutro idziemy
D: Ok
W salonie
E: Patrycia musimy sie gdzieś wybrać bo już nie pamiętam kiedy ostatnia randka była
P: Możemy iśc do tego klubu tam podobno organizuja dyskoteki co piątek a piątek jest pojutrze
E: Ok to pójdziemy tam
U Fabiny na dworze
F: Nina nareszcie cię znalazłem
N: Coś się stało?
F: Chciałem cię przeprosić że tak na ciebie nakrzyczałem
N: Ja już się nie gniewam
F: To dobrze
N: Ale ja też cię powinnam przeprosić bo nie wiem co mi strzeliło do głowy żeby iśc do tych korytarzy bez sibuny a najgorsze jest to żę mnie ostrzegałeś
F: Nie ja wcale nie jestem zły a cała sibuna jest już pogodzona?
N: Nie Alfie jeszcze mi nie wybaczył pójdę do niego
F: Czekaj a co z Fabiną?
N: Nie wiem jeszcze...idę do Alfiego  pa  (odchodzi)
F: (idzie smutno)
W pokoju N, D i A
D: Hej dziewczyny Mick mnie zaprosił na randkę
A: Super ale ja już cie nie szykuję bo znów moją całą pracę zniszczysz w 5 minut
D: Nie teraz to będzie taka prawdziwa randka
A: To super szykuję cię  a co u ciebie Nino?
N: Nic tylko pogodziłam sie z Fabianem
A: Super czyli chodzicie?
N: Nie a co u ciebie zawsze sie nas pytasz a sama nigdy nic nie opowiadasz
A: Bo ja wam nie mam co opowiadać tylko że chodzę z Alfiem ale to już wiecie
N: A właśnie Alfie ide go przeprosić pa
D: Pa
A: Pa
N: Alfie przepraszam że tak bez ciebie poszliśmy na korytarze z Fabianem
Al:...
N: Nie wybaczasz mi?
Al: A kim ty jesteś?
Koniec!!!

4 komentarze:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy