29 grudnia 2012

Kartka 2

A w szkole jak zwykle zaczęły się nudne lekcje ze Sweet'em choć nikt nie mówił na głos że są nudne bo przecież to ojciec Eddiego no i dyrektor szkoły. Nagle zadzwonił dzwonek i nadeszła długa przerwa lunch'owa . Zacząłem obserwować Peddie ukradkiem i zauważyłem jak wymieniają się jedzeniem dla mnie było to obrzydliwe dla tego nie dopuszczałem Mary do takich myśli żeby to robić. Potem spoglądnąłem na Amfie oni to byli jeszcze dziwniejsi Amber kazała mu przebierać się w suknie i ona patrzyła ja one leżą Fuujjjj!! No i na końcu spoglądnąłem na mnie i Marę tak na prawdę to tylko my byliśmy normalni no ale moje przemyślenia przerwał dzwonek na lekcję



                                                                                                                       Jerome

4 komentarze:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy