28 grudnia 2012

4 kartka Amber\radocha^^

Witam was oto kartka dla was



Dzisiejszy dzień w pracy katastrofa myślałam że nigdy prezydent się nie wyjdzie z tego biura gadał gadał i gadał.. Później zaczął płakać i mówić będę tęsknił za tym miejscem boże myślałam że nie wyjdzie mówił mi co chwila pilnuj tego miejsca. Ok poszedł odpoczełam. Później zaczełam pracować. Mam dwie sekretarki z Polski Violette i Anie. Są miłe Viola to jest  śmieszna Ania zawsze się ubiera na biało. Ok wyszłam z pracy o godz.21:48 a jest teraz 1:00 muszę być  w pracy jutro o 7:45.
Wiem bardzo wcześnie ale muszę coś jutro pozałatwiać. Opiekunka była zła i zwolniłam ją. Musiałam sama uspać córę. Jeju zaraz pójdę spać.


Amberxx


Podoba się?


6 KOMCI NASTĘPNA KARTKA.

Radocha^^

6 komentarzy:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy