12 grudnia 2012

Scenariusz 24/ by Aniołeczek

Hej mam dziś super chęć na pisanie scenariusza

F: Hej Nino
N: Cześć Fabian i jak z Alfiem?
F: Coraz gorzej teraz to już nic nie pamięta
N: Aha a co teraz z tajemnicami?
N: Nie wiem na razie Senkhara mi mówiła że wszyscy znikniecie i będę sama
F: Oby tak się nie stało
N: Senkhara zawsze dotrzymuję tajemnic

W salonie
A: Alfie zostaw to! To moje włosy! Zachowujesz się jak dzieciak!
N: Amber nie krzycz na niego on teraz tak jakby nie ma mózgu
A: Ok, ok ale z daleka od moich włosów
P: Hej co tam?
N: Nic na razie jeżeli chodzi ci o sibunę
P: Chodzi mi o Fabine
N: Nie ma jej już ci mówiłam
J: Ale dlaczego?
N: Bo nie pokłóciłam się z nim i koniec!
A: Ale szkoda pasujecie do siebie
N: Wiem ale ja nie jestem gotowa na to
P: Ok już cię nie męczymy
J: Pat idziemy do pokoju?
P: Ok
W pokoju P, J i M (są wszystkie)
J: Pat wiesz jestem trochę zła
P: A dlaczego?
J: Bo tylko ja z domu nie mam chłopaka
M: Nie martw się możesz sobie jakiegoś znaleść
P: No właśnie
J: Ale kogo wszyscy chłopacy są już zajęci
P: No to może nie z tego domu?
M: Właśnie wyjdź gdzieś na miasto i jakiegoś poznaj
J: To nawet dobry pomysł dobra to idziecie ze mną?
P: Ok ale teraz?
J: Tak
P: A nie ja nie moge dziś jest ta impreza a ja idę z Eddiem może pójdziecie z nami to Joy pozna jakiegoś a Mar idź z Jeromem
J: Ok to ja się ide szykować
M: Ja też
Strój Mary
  
Strój Joy
  
Strój Patrici
 
E: (puka do pokoju) Hej idziemy?
P: Tak idzie z nami jeszcze Jerome, Joy i Mara
E: Aha super wyglądasz
P: Dzięki
Je: O hej no to idziemy nie?
P: Tak
J: Może poznam jakiegoś chłopaka
M: No ona idzie tylko po to
Je: Super wyglądacie dziewczyny
M: Dzięki
J: No
Na dyskotece...
Koniec!!!




Pamiętajcie również o :   http://amfiepeddieifabina.blogspot.com/

4 komentarze:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy