19 grudnia 2012

Scenariusz 28/ by Aniołeczek

D: (widzi Senkharę) Aaaaa!!!
(wszyscy się odwracają)
N: Coś się stało Demi?
(Senkhara znika)
D: Tu była jakaś zjawa wszystko widziałam
E: No dobra była przecież to bez sensu ją okłamywać widziała swoje
N: Masz rację
A: Ok mamy taki klub SIBUNA i tam odkrywamy zagadki różne SIBUNA to od tyłu Anubis moja zasługa
D: Aha (z lekkim niedowieżeniem) A ja mogę należeć do klubu?
(sibuna się na siebie patrzy)
F: Ok możesz należeć do sibuny
N: Ale nikomu o niej nie mów tylko my o niej wiemy no i Jerome ale on nie jest w sibunie
D: Ok a Mick jest?
E: Nie
P: I pod żadnym pozorem nie możesz mu powiedzieć nawet jeżeli to twój chłopak
D: Ale dlaczego jak ja tu widzę jest Fabian chłopak Niny, Eddie chłopak Patrici i Alfie chłopak Amber a ja czemu nie mogę zaprosić do sibuny chłopaka?
N: Im mniej osób wie tym lepiej
D: Ok
N: Dobra chodźcie do salonu ale zaraz jeżeli przyjmiemy Demi do Sibuny narazimy ją na niebezpieczeństwo
F: Właśnie
A: Tak samo z Alfiem
D: Ale ja chcę do niej należeć wiem więcej niż wam się zdaję o tym domu
N: A co?
D: W swoim czasie Nino, w swoim czasie
W salonie
M: No i gdzie wyście byli?
N: Em...No bo my...
P: Byliśmy oglądać filmy z chłopakami
J: A Demi też?
D: Nie ja akurat zeszłam ale ja nie jestem z nimi.
M: Aha
Je: Maro idziemy na spacer?
M: Ok a coś się stało?
Je: Nie tylko chcę wyść na normalny spacer do parku a co?
M: Nic myślałam że znów coś
Na spacerze
Je: Maro dlaczego jeżeli zawsze się chcę z tobą umówić mówisz a coś się stało?
M: Wcale nie zawsze
Je: Właśnie zawsze ja chcę się tylko umówić na randkę jak normalna para
M: Ok, ok może jakbyś wychodził ze mną częściej to bym się przyzwycziła do randek
Je: To ty sugerujesz że nie chodzimy na randki?!
M: Trochę
Je: Jak chcesz możemy na nie wcale nie chodzić!
M: Jerome! Zaczekaj!
W DA
(Jerome wchodzi wściekły do salonu i idziue na górę)
W pokoju N, D i A
N: Demi ale co ty wiesz?
D: Mówiłam ci już Nino w swoim czasie
A: Ale nie możesz powiedzieć nam teraz? Czy to coś o Alfiem?
D: Tak
N: To powiedz przeciez on zniknął! Nie wiemy gdzie jest!


Koniec!!!

Ostatnio mi jakieś długie wychodzą pojutrze kolejny pa pa!

7 komentarzy:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy