30 grudnia 2012

Odcinek 7/ by Patrycja ^^

Zamordujecie mnie... Na dziś już koniec z odcinakami .. :) Miłego czytania.

Odcinek 7

  Nagle przed moimi pięknymi oczami zawitała szarość... inny obraz , rzeczywistość . Obudziłam sie w dziwnym pomieszczeniu . z ostrym bólem głowy ,który przez dłuższy czas nie dawał mi spokoju. Słyszałam czyjeś głosy .. znajome.
- Zadanie wykonane ,dostała dużą dawkę nikotyny usypiającej - rzekła kobieta.
Przeraziłam się.. Moje oczy nie odklejały sie od powiek. Nie mogłam nic zobaczyć. Jedynie co mogłam .. to usłyszeć te głosy znajomej kobiety. Wtedy sobie uświadomiłam .. Te głosy w domu .. pokój .. To ONA !
- Nie przejmuj się.. nie pożyje zbyt długo , załatwie to najlepiej jak się da i będzie po sprawie - rzekła znowu kobieta tym razem z poważnym akcentem.
Poczułam jakby mi serce stanęło.. W końcu po kilkunastu minutach otworzyłam oczy. Budynek wydawał się znajomy .. sprzed lat.. Już wiem !! To stara krytka Rufusa.. A co jeżeli to on ? Nie możliwe !? Przecież on trafił do Egipskiego Piekła razem z Senkharo'm.. Ocknełam się już całkiem... Blond kobieta szperała coś przy laptopie... Pomału wstałam .. Obok mnie leżała ciężka cegłą .. Chwyciłam ją , wzięłam w dłonię i po cichu podeszłam do tajemniczej kobiety. Gdy stałam nad jej głową .. rzuciłam to z całej siły ,którą miałam w sobie  prostą na jej blond włosy .. Tajemnicza kobieta spadła z krzesła..
- To nie możliwe ... Ona przecież - zaczęłam mocno płakać ...
Nagle oczy tej kobiety otworzyły się i.....

Mówiłam ,że bedzie krótki :) Hmm ... kolejny za 35 komci :*
Dobranoc misiaczki i kolorowych snów .. PS : Przez to pisanie oczy mnie bolą i mam calutkie czerwone !

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja) < 33

47 komentarzy:

  1. Extraaaaaaaaaa! Nextaaa! A wy! Komentować!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo drogie misiaczki !! ;-* Coś wam wolniutko idzie .. w wolnym tępie .. :)

      Usuń
    2. Oooo nie prowokuj nas ;*

      Usuń
    3. Ja też was Kocham Misiaczki ♥ !!

      Usuń
    4. Szybko przejdzie ,zobaczysz!!! (podstępny usmieszek)

      Usuń
  2. Suuuper damy radę tyle komci to dla nas nic ty już lepeij idź spać jak cię oczy bolą bo jutro nic nie napiszesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ,ona ma rację! Prześpij się i wróć z kolejnym odcinkiem w głowie. Bo kiedy wstaniesz i wejdziesz na tą notkę to ujrzysz tylko komentarzy ile chciałam ,prawda!??

      DAMY RADĘ!

      Usuń
  3. No szkoda ze ostatni ale dobre i to.:) Czekam na kolejny ktory mam nadzieje pojawi sie JUTRO.haha.; **:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przsadzacie oby troszeczkę misiaczki .. Wymagajacie dużo o demnie.. A mnie oczy przez was bolą i są całe czerwone.. Ale czego się nie robi dla was koosiane misiaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och kochana... My zawsze dużo wymagamy :)

      Usuń
    2. Ale Paczuś niestety nie! Hahahahaha ^^

      Usuń
    3. Dość.. Błagam... Wykańczacie mnie psychicznie... ;*

      Usuń
    4. Okej ,już się ogarniam! Już nie będe! :* ♥ Sorka! :D

      Usuń
    5. Spoko. Cieszę się, że aż tak nam tu wesoło i to przez.. kaczkę. :)

      Usuń
    6. Okej, nic juz na temat kaczki! Bo zaraz ja zacznę znowu gadam o.. Sama wiesz czym xD :*

      Usuń
    7. Okeej. Od dzisiaj moje ulubione zwierzę to kaczka :)

      Usuń
  5. Boski kochana...damy rade z tymi komentarzami!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwaga ! Ogłaszam akcję ! KOMENTOWAĆ !!!!!!!! Ja nie dam rady długo....

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zasnę dopóki nie będzie trzydziestu pięciu komentarzy ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także "szalone" misiaczki ♥

      Usuń
    2. Ja też nie więc komentujemy !!

      Usuń
    3. Nawet nie wiesz jak bardzo szalone. :)

      Usuń
    4. Nathalia ty się lepiej już szykuj na napisanie... albo już pisz...

      Usuń
    5. Ale na mnie nie liczcie.. Czekam na wasze wykazanie się misiaczki ♥ Ja wiem , że mnie kochacie.. Kórna !! Głupawka mnie dopadła !! Przez tego pączka.. Thank you very much LuLuś ♥ and Patuś !!

      Usuń
    6. Komentować!!!!!!!! Mówcie co tam u was! Jeszcze tylko 13 komci!!! Damy radę ,jesteśmy wielkie!!!

      Usuń
    7. Kórna kochany misiaczku ja bym napisała następny ,ale chyba ambulans po mnie przyjedzie.. Oczyw mi wysiadają .. Widszę sama szraość .. taką piekną ♥

      Usuń
    8. Yhym Pati! Pączka? A nie Paczusia (Kaczka)??

      Usuń
    9. Moje oczy juz zawodzą ... misiaczki ♥ Ja odchodzę ... !! " A JA BĘDĘ TWYM ANIŁKIEM - TAKIM DIABELSKIM ... " :P:P

      Usuń
    10. Czuję się zaszczycona. Taka utalentowana blogerka czyli Nathalia mi dziękuje. Dobra zaczyna mi odbijać i to tak na maxa :)

      Usuń
    11. Lalalalalala :) Meoczka juz zawodzą .. tracę kontrolę... Kórna co ja pisze .. GŁUPAWKA !!

      Usuń
    12. Nathalia ! Nie odchodź zostań !!! Plisss... (przez ciebie też ją już mam tą całą głupawkę ;/) Hahahahahaha... Bu bu bu bu ♥

      Usuń
    13. Weście bądźcie cicho ''mendy'' bo znów zacznę gadać na temat Paczusia! (do Patuśki)

      Usuń
    14. Droga LuLuś ♥. Kiedy przeczytałam twój komentarz to parsknęłam śmiechem i zaplułam wszystko w promieniu jednego metra ;*

      Usuń
    15. Łoooo Kórna nie wierze.. Odzyskałam wzrok dzięki tym komciom.. MÓJ WZROK JUŻ NIE ZAWODZI .. PS : wstrząśnijcie mną tak moocno .xD

      Usuń
  8. Em.. ja nie chcę nic mówić ale jest już ponad 35 !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kórde.... Zakrztusiłam się przez was moim przepysznym soczkiem winogronowym.. Wszystko wqyplułąm na biurko ;( <.wstyd .>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś jedyną osobą, która wypluła coś czytając komentarze ;)

      Usuń
    2. Noo ładnie ;( poszły sobie misiaczki i zostawiłi samotną patrycję na pływajcej krze ... po wodzie .. HALO ZOSTAŁAM SAMA MISIACZKI !! ♥

      Usuń
  10. Dobra moje misiaczki ja już spadam. Moje łóżeczko wzywa :) Dobranoc i do jutra ;* Kochaam was :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mojej ukochanej Patuśki: PACZUŚ!! MUAHAHAHAHAHAHA :D. Dobranoc, niech ci się PACZUŚ śni ;].

    OdpowiedzUsuń
  12. SUPER.♥ PAMIĘTAJCIE MISIACZKI DZIŚ SCENARIUSZ. KARTKA NA TWOIM BLOGU I MOŻE NA DOROSŁE NINA I JOY I MARA.♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy