28 grudnia 2012

Hej/ by Aniołeczek

http://takwsumietonic-werka.blogspot.com/


Słuchajcie jestem na tym blogu teraz mam nowe konto bo tamto mi się zepsuło nie wiem czemu...:( Chyba dlatego, że ściągałam szablony na bloga ale ok teraz mam nowe konto i nadal będę tu pisać scenariusze nadal się nazywam Aniołeczek tylko tym razem jeszcze myślnik i Werka ok no to może teraz scenariusz:)
N: Poomocy!!!
Na dole
F: Gdzie jest Nina?
A: Nie wiem może w pokoju?
F: (idzie do pokoju Niny)
W pokoju
D: Hej Fabian
F: Widziałaś Ninę?
D: Nie...znaczy się była tu zabrała naszyjnik i se poszła
F: Ok dzięki pa
W pokoju J i Al
M: (wchodzi) Jerom
Je: Tak?
M: Słuchaj od niedawna widujesz się tylko z Pat
Je: Nie rozumiesz my tylko...
M: Nie musisz mi nic wyjaśniać z nami koniec
Je: Ale Mara! (próbuję ją zatrzymać)
M: Nie Jerom miarka się przebrała (odchodzi wściekła)
Na korytarzu
M: (wyszła z pokoju i zaczęła płakać)
P: Mara co się stało?
M: Zerwałam z Jeromem
P: Ale zaraz dlaczego ty?
M: Bo on się tylko z tobą spotyka!
P: Ze mną?
M: Tak i nie wiesz tego ale Eddie też jest na ciebie wściekły
P: Jak to?
M: Normalnie mogłaś najpierw pomyśleć a potem kraść mi chłopaka (odbiega z płaczem)
P: Idę do Eddiego (po drodze wpada na Jeroma)
Je: Ty już wiesz?
P: Tak
Je: A Eddie?
P: Idę do niego
Je: Ja idę do Mary
P: Ok
Je: Pa
P: Pa
W salonie
P: Eddie czy ty się na mnie obraziłeś?
E: No nie wiem trochę a nie wiesz co bardzo
P: Przepraszam ale to serio tak wygląda?
E: Tak
P: Ale ja z nim tylko...
E: Wiem robicie współne żarty
P: Widzisz to nie jest nic złego
E: O ile pamiętam my też zaczynaliśmy od żartów
P: Wiem ale z nami było inaczej a wogóle ja nie lubię Jerom'a
E: Ta jasne (odchodzi)
(nagle wbiega Fabian)
F: Gdzie jest Nina?
P: Nie ma jej?
F: Nie szukałem już chyba wszędzie Demi powiedziała że wzięła wisior i wyszła
E: A szukałeś na dworze?
F: Tak nawet dzwoniłem nie odbiera
A: Może jest na strychu gadała coś o jakimś obrazie no nie?
F: Tak chodźmy tam szybko
Koniec!!

2 komentarze:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy