31 grudnia 2012

Odcinek 8/by Patrycja ^^

Misiaczki, kochane  . ♥ Czy wy przypadkiem nie wymagacie o demnie za dużo ? Jeszcze mnie oczy bolą :D !! Ale ,czego się nie robi dlaaa misiaczków  . ♥

Odcinek 8

- Aaaaaaaaa ! - krzyknęłam w niebo głosy..
- Mówiłam ci .. Strzeż się mnie ,albo zapłacisz zyciem ! - tajemnicza kobieta ... zaczęłam mówić coraz groźniej.
  Jej oczy robiły się coraz bardziej czerwoniejsze.. Zmieniały kolor na bordowy .. Kolor krwi . Obróciłam się migiem do tyłu i wzięłam pierwszy lepszy , najcięższy kamień ..
-  Teraz ty się pożegnaj VERO - rzuciłam kamień prosto na głowę Very ..
Vera leżała nie przytomna na podłodzę .. Dlaczego ona ? Co ja jej zrobiłam. ? Nie zastanawiając się dłużej .. wybiegłam .. Biegnąc po ulicy ,bez przerwy odwracałam głowę ,aby upewnić się , czy ta kobieta nie biegnie za mną.. Nagle przytaknęłam w miejscu ,aby złapać orześkiego , świeżego powietrza..
- Dlaczego ona ? - mówiłam to bez przerwy do siebie..
  Nagle zauważyłam jadący samochód.. Co prawdasz samochód był znajomy.. Zaczęłam panikować. Złapał się za głowę i mocno zaczełam łkać.. Samochód się zatrzymał..
- O Boże - powiedziała zdesperowana Patricia. po czym z trudem połknęła ślinę ...
- Bo... - próbowałam się tłumaczyć..
- Nino... - podbiegł do mnie Fabian i mocno przytulił.
Poczułam się bezpieczniej.. Wiedziałam ,że zaraz zacznie mnie wypytywać co się stało. Skąd te moje krzyki spod domu Amfi'e.. Nic nie odpowiadałam..
- Jest w  ciężkiej depresji - rzekł Fabian tuląc mnie...
  Nie mogłam im tego powiedzieć .. Nie mogłam ich znowu naraż na niebezpieczeństwo.. Na utratę ich cennego życia. A ja ? ...
- Nie zostawiaj mnie już nigdy samej ! Nie pozwól aby gdzieś sama szła - ledwo co powiedziałam , panikująć z płaczem..
- Cii ... opowiesz później - uspokojał mnie czule..
- NIE !! Nic nie powiem - oderwałam się z jego objęć i wsiadłam do samochodu..trzaskając drzwiami .
  Przez całą drogę nic nie mówiłam.. Fabian siedział ze mną styłu i za wszelką cenę próbował się dowiedzieć co się stało przed domem. .. Nic.. Siedziałam jak cicha myszka.. Bez przerwy czułam jak serce mi mocno bije.. Tulił mnie mocno .. Łkałam ... Czułam się jak zagubiona.. Moja pamieć zaczęła zawodzić ..
  Samochód prowadziła Patricia.. Fabian jej pewnie pozwolił ... Dalej nic nie pamiętam .. moja pamieć zamieniała się w czrną dziurę , z której nie dało się obudzić ...

Misiaczki kosianne .... Hmm ... Kolejny za 45 komci  . ♥
Ok ? Oczy mnie bolą ..
Miłego komentowania choć i tak wam się nie uda bo pisze bleeee... !

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja) < 33

50 komentarzy:

  1. Jak ty piszesz ble to jestem królową Angli!!
    Opowiadanie boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. TY MÓJ KOCHANY MISIACZKU!! TO NIE JEST BLE TO JEST CUDO.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejjj misiaczku . ♥ " Misiaczek " to moja ksywka dla was i ja ją tylko mogę używać !! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuuuuudooo :* ♥ !

      Usuń
    2. Coooś wam słabo idzie misiaczki ♥ Ja nie muszę dzisiaj pisać kolejnego odcinka :D:D

      Usuń
  4. Piszesz cudnie i nie próbuj zaprzeczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej misiaczki . ♥ kartka się nie podoba to spoko ;C

      Usuń
    2. Ooooo. Jesteś świadoma, że prowokujesz terminatora (czyli mnie)? ;)

      Usuń
    3. Iiii dobrze .. " świrku " . ♥

      Usuń
    4. Na twoim miejscu nie cieszyłabym się tak bardzo ;* Znajdę cię... Zobaczysz... (śmiech szaleńca)

      Usuń
    5. Co to ,jakiś horror????? Brr. ;>

      Usuń
    6. MAsz facebooka ? Podaj linka wyśle zapro do pogadamy sobie na poważnie " świrku ' . ♥

      Usuń
    7. Mówisz do mnie?

      Usuń
    8. Nie doo drugiej patrycji . ♥ Meego klonaa ;*

      Usuń
    9. http://www.facebook.com/patrycja.duda.7505 My Facebook :)

      Usuń
    10. Zaproszenie akceptowane :)

      Usuń
  5. Suuper :> Kiedy kolejne ??:P

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie . czekam na next ; dd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy się doczekacie następnego misiaczki koochane ;*

      Usuń
    2. Boo nie komentujecie ;( *-*

      Usuń
    3. komentujemy ;-))

      Usuń
    4. musimy sie tylko zmobilizowac ; >>

      Usuń
  7. No komentowac!! Jak ja kocham tego bloga!!!;****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na serio ? A kiedy ty założysz swojego ? :D Hmm .. ? Słyszałam ,że po nowym roku . Ale możesz robić wyjątek i założyć go dziś .. Za rok będziemy sylwestrowo świętoować misiaczku ;-*

      Usuń
    2. Dzisiaj ? Ahhh...No zastanowie sie...:)

      Usuń
    3. Zaloze jak cos ale potem bo teraz ide na dworek.:):***

      Usuń
    4. Masz założyć misiaczku ;* Too rozkaaz :D

      Usuń
  8. Suuuper ;**
    Czuję się odrzucona ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, macie nowe przyjaźnie :(.

      Usuń
    2. Ej !! Nie gadaj tak .. ja koosiać paulinke ^^

      Usuń
    3. Ej no Pauline^^ ja np.nie wyobrazam sobie ciebie jakby cie nie bylo na blogach.<3:**

      Usuń
    4. Ja i tak nie jestem potrzebna na bloggerze. Nic nie robię tak czy siak. Na blogach jestem tylko po to, żeby być. Nic na nich nie piszę. A każda z was pełni jakąś ważną funkcję. Na cholerę ja się pchałam na blogi? :O. Pfff.. Jestem żałosna i tylko się nad sobą użalam, jak już wszyscy zdążyliście zauważyć. W tej chwili zaśmiecam tym komentarzem tego bloga o.O. Gadajcie sobie dalej gadajcie, nie zwracajcie na mnie uwagi.. Ja się wyciszam.

      Usuń
    5. Ej no.; ****;((Ja to dopiero nic nie robie.Nawet bloga nie mam przeciez.;(

      Usuń
    6. Ale masz go podobno założyć... No nic, może się jeszcze kiedyś odezwę. A może i bloga nie usunę. To chyba ten Sylwester tak na mnie kojąco działa... Byeee. Arrivederci Roma.

      Usuń
    7. Eeeej Nie odchodz.;(((((((((((((((((((((((((((((

      Usuń
    8. Pauline^^ ja dostaje szłu przez Ciebie.. Masz nie odchodzić misiaczku koochany ;* !!

      Usuń
    9. Nie widzicie, że ja pecha przynoszę? :(

      Usuń
  9. Dobra.Zeby ci sie dalej nie nudzilo i zebys pisala zabieram sie do roboty.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I mozesz pisac misiaczku.; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisze kartke jak założysz bloga i napisesz opowidanie O Peddie i Fabince miisiaczku ;* Też cię loovciaaam :D

      Usuń
    2. Eeej ja nie mialam zamiaru pisac o fabince. ;( To mialo byc straaaszne opowiadanie.:) Ale peddie chyba bedzie.:)

      Usuń
  11. dodaj kolejny tera ; dd
    prosze ; pp

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy