24 grudnia 2012

3 kartka Amber\radocha^^

Witam was serdecznie oto specjalna kartka dla Patki









Ok pobawiłam się z córeczką a ona poszła spać. Alfie dziś wyrzucił mi pamiętnik ale szybko zauważyłam że nie ma go. Nakrzyczałam na niego a on mnie bardzo przepraszał wybaczyłam mu a co miałam innego zrobić. Jutro do pracy nie chcę mi iść ale no co mam zrobić zwolnić się. Oczywiście że nie ta praca dla mnie bardzo dużo znaczy. Ok mała się obudziła trzeba ją przewinąć wykąpać zrobić kolację właśnie na kolację zrobię jej ulubione kanapki z serem i pomidorami lubi gdy robię jej minki na kanapkach. Włączę jej bajeczkę a jak zje to pójdzie spać. KOCHAM MOJĄ CÓRECZKĘ!!!


Ok papa

Amberxx

Mam nadzieje że się podoba i może za 5 komci kolejna kartka.

radocha^^

5 komentarzy:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy