21 grudnia 2012

Powitanie+1 kartka Amber

Witam! Znacie mnie na pewno zawsze komentuje posty naszych redaktorek. Będę pisać kartki Amber.


Ok oto kartka:



Pamiętniku!

A więc to mój 10 pamiętnik wiem mam manię pisania pamiętników.:D Zawsze muszę napisać czym się interesuje itp. Więc kocham modę. Jestem z wykształcenia politykiem więc w Anglii jestem premierem. Amber Lewis (premier) wiem dziwnie to brzmi. Alfie jest kucharzem więc zawsze gotuje nam coś dobrego na obiad i na kolację. Mamy dużą wille. Jestem lubiana przez całe państwo. Dalej się przyjaźnie się z domem Anubisa. Moją przyjaciółką  jest dalej Nina. Ona jest lekarzem. Jest w małżeństwie ale prawie straciła Fabiana przez swoją chorobę. Ok za dużo by pisać nie chcę do tych przykrych chwil wracać. Mam 23 lata. Mam dziecko dziewczynkę o imieniu Tess śliczne imię ma dopiero 2 latka a jest taka słodka. Jutro napiszę czy wygrałam wybory na prezydenta.



Amberxx




radocha^^

3 komentarze:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy