23 grudnia 2012

Nowe promo 3 sezonu " House of Anubis the Reawakening" + zdjęcie /by Patrycja..

Heejj.. Przed chwilą szperałama na YouTube i znalazłam nowe promo 3 seoznu House of Anubis The Reawakening :D:D Link : http://www.youtube.com/watch?v=yGL3lUKiAEU . Plus moje ukochane zdjecie które znalazłam na stronie House of Anubis Wiki .

Jak podoba wam się ten kolaż ??? :D Według mnie jest mega .xD Przypominam , że jutro świąteczna Kartka z pamiętnika Dorosłej Niny... Muszę go już zacząć pisać w zeszycie . Papapatki <haha>

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja) <33

3 komentarze:

  1. Kolaż super. Tego promo jeszcze nie widziałam ;)
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja widziałam promo znalazłam je gdzieś na jakimś blogu...a kolaż extra i nie mogę się doczekać kolejnej kartki
    Aniołeczek

    Przepraszam, że nie piszę w swoim koncie ale nie chciało mi się zalogowywać :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolaż jest śliczny.♥ Promo też widziałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy