21 grudnia 2012

Scenariusz cz.13 ( pechowy ) ??/by Patrycja .. ^.^

Dzisiaj kolejna część obiecanego scenariusza :D:D
Nice reading :P

Scenariusz cz.13 ( pechowy ) ??


Sam ( patrzy się złowrogo na Nine )
N : .......

T : Nino to wy się znacie? ( patrzy niepewnie na Ninę )
N ( mówi niechętnie ) W pe....
F ( przerywa Nine ) Znają się , ale ni tak doskonale...
T : Dobrze. To bedą miały szansę się lepiej poznać ...
Sam : Tak Trudy , z miłą checią ( patrzy złowrogo na Ninę )
N ....
<. PO KOLACJI . SALON .>
N ( siedzi zamyślona w fotelu )
Am ( podchodzi do Niny ) Nino ?
N ( nie reaguję )
Am ( szturcha Ninę ) Nino ..
N ( spogląda na Amber ) Oo .. Sorry , zamyśliłam się .
Am : Okej... ( siada obok przyjaciółki ) Czym się tak przejmujesz ?
N : Niczym .
Am : ( spogląda dziwacznie na Nine )
N : Amber..
Am : Nino ja doskonale wiem co cię dręczy.
N : Skąd wiesz ?
Am : łatwo się domyślić .... choc ... O kórcze . Zaczynam myśleć jak Mara .
N ( zaśmiała się )
Am : Chodzi o ...
N ( przerywa Amber ) Samanthe..
Am : Wiedziałam !!
N : ( patrzy dziwacznie na Amber )
Am : Tak czy siak Nino , jestem po Twojej stronie. Nie będę się zaprzyjaźniała z tą " żmiją " !
N : Amber nie mów tak .. no , ale w pewnym sensie mogę się z tobą zgodzić.
P( wpada wściekła do salonu ) Uhg...... ( siada wściekła na kanapie )
M/Am : Patricia !
P : Mam już jej dosyć ... dopiero co przyjechała i już myśli , że będzie się rządzić.
N ( przerywa Patrici ) Spokojnie bez  nerwów ... opowiedz wszystko nam od początku co się stało i do czego to doprowadziło.
P ( spoglada na Nine ) Nino .... ja nie jestem spokojna.. Jestem wściekła na tę ....
Am : Tę ....
P : ZOŁZE !!!
N/Am ( siadają obok Patrici )
P : Dobra opowiem .....
Am ( szturcha Patricie ) OPOWIADAJ !
P ( opowiada )
<. 10 MINUT PÓŹNIEJ .>
P : No więc ..... , ale mam spory problem .
Am : Jaki ?
P : Nie chcę dzielić pokoju z tym czymś ... Dziwie się jak z nią Fabian wytrzymał.
Am : Ooooł.....
P : Idę do Victora.. ( wstaje z kanapy )
N ( zatrzymuje Patricie ) Poczekaj !!
P : CO ?!
N : A z kim będziesz mieszkała ?
P : No nie wiem....
Am ( wstaje z miejsca ) Jak to z kim ? Z NAMI !!!
P : Spoko mi tam pasuję , jeśli się Nina zgodzi...
N : Zgadzam się ....
P ( uśmiechnęłą się ) Do idziecie ze mną do Victora ?
N/Am : Jasne...
<. W TYM SAMYM CZASIE POKÓJ EDDIEGO I FABIANA .>
F ( chodzi wściekły po pokoju )
E : Stary co ty taki wściekły ?
F : Nie chcesz wiedzieć...
E :Okej....
F : No dobra... Chodzi o ...
E : Tę nową ... Sam .. czy jakoś tam
F : Samanthe.
E : I co ?
F ( opowiada )
<. 5 MINUT PÓŹNIEJ .>
E : O kórcze stary to masz problem....
F : Wiem.
<. GABINET VICTORA .>
Vic ( słyszy pukanie do drzwi ) PROSZĘ !!
P : Można ?
Vic( spogląda na Patricię ) Czy to coś ważnego panną Williamson ?
P : No w sumie to tak.
Vic ( spogląda na Corbiera a następnie na Patricię ) To o co chodzi ?
P .....
Vic : Streszczaj się dziewczyno !
P : Czy mogłabym się zamienić pokojami , ponieważ...
Vic : Nie chcę znać tych szczegółów.... dobrze..
P : Dobrze ..
Vic : Ciesz się dziewczyno i znikaj prędzej z mych oczu nim się rozmyślę....
P : ( poszła )
Vic : Corbier Ta dziewczyna cos knuję...
<. WIECZÓR - POKÓJ ( OD TERAZ ) NINY , AMBER I PATRICI .>
P : To ja pójde do Eddiego.
N/Am : Okej...
Al ( wpada do pokoju ) Cukiereczku ??
Am : Czego znowu ?
Al : Może delikatn...
Am : Nie przerywaj mi Alfie !
Al ( chowa się za Ninę )....
N : Ej ! ( szturcha Alfiego ) Mnie w wasze sprawy nie mieszajcie ...Mam własnę ... Idę do ... A nie ważne ... ( wyszła wściekła )....
Am : No widzisz co zrobiłeś !!!
Al : Ja ?!
Am : TAk ty !!
Al : Okej przyznaje się do .... winy ...
Am : ( usmiechnęła się ) ... To o co chodzi ?
Al : Bo widzisz ....

Oooo dzisiaj wyjątkowo dłuższy mi wyszedł :D Następny jutro za dużo komci :P Proooosz ooo koooomcie ;*

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja) < 33

8 komentarzy:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy