30 grudnia 2012

Odcinek 4/by Patrycja...

Macie kolejny odcinek , ale i tak nadal jest podkórzona !! ;( Odcinek krótki.. ;)

Odcinek 4

  Przed chwileczką się obudziliśmy .. Znowu piękne słoneczko nas przywitało..
- Ninuś pamiętasz, że mamy dziś być u Amfie o 17 i mamy się nie spóźnić ? - rzekł uśmiechając się.
- No pewnie , że pamiętam - podeszłam do niego i go pocałowałam najczulej jak tylko potrafiłam.
Zeszłam na dół.. O dziwo Fabian juz był w kuchni. Dziś jest zaskakująco szybszy o demnie ! Fooch na maxa ... Nie może tak być. Podeszłam do niego i się wtuliłam w niego jak do pluszowego Misia Puchatka..
- Co mój Puchatek robi - szepnęłam mu delikatnie do prawego ucha..
- Twój Puchatek robi ... ślicznemu Prosiaczkowi śniadanko - uśmiechnął się ...
- Ale takie prosoto z serca Puchatku ? - oparłam się na jego prawym razmieniu.
- Oczywiście Prosiaczku - przypięczętował pocałunek na mych ustach ..
Śniadanie dość szybko zjedliśmy .. Potem musiałam umyć garki ,ale nie przejmowałam się bo to codzienność .. Musze namówić fabiana abyśmy kupili zmywarkę.. Za pewną kwotę :) I tak sobie przesiedzieliśmy do obiadku , aż tu nagle...

Mówiłam , że krótki ... Następny odcinek za 15  koomci ;* Nie przepuszczę !!

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja) < 33


15 komentarzy:

  1. Proszę! Chcę dalej! Reeewelacja ;***
    Anonim już nie zyje... Tylko napisz mi na GG to, o co cię poprosiłam..
    I mówiłam, że się uda ;]. Nie ma to jak spam [mina cwaniaka]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra jak zawsze!!! Next please... ;* Pauluś coś ty znowu wymyśliła??? ;o A mówisz, że nie masz genialnych pomysłów ;p
    Paula xD (Misia :>)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ,tylko ,szkoda ,że krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra , bomba , jak zwykle . < 3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. jeszcze 3 komcie! Pati doda kolejny odcinek! Komentujcieee!!!!!

      Usuń
    2. A ty Luluś ... kiedy dodasz koljną kartkę na mym blogu ??

      Usuń
    3. Przecież niedawno do dodałam!

      Usuń
  6. Dawaj następny....plissss !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy