17 grudnia 2012

Scenariusz 27/ by Aniołeczek

Jo: Hej Pat wiesz Justin do mnie dzwonił chcę się spotkać
P: No to super
M: A gdzie?
Jo: Zabiera mnie na kręgle o 6
P: Super a która jest?
Jo: Dopiero 12 jeszcze mam czas
M: Wiesz co założyć?
Jo: No właśanie nie
M: Ja ci coś pożyczę
Jo: Nie nie musisz coś tam znajdę (idzie do szafy i zaczyna szukać)
W salonie
N: Hej Fabian a gdzie Alfie?
F: Jak to nie masz go myślałem że jest z tobą
E: No Nina mówiłaś że go weźmiesz
N: Ooł chyba go zgubiłam
E: Chodźcie go szybko szukać musi gdzieś być
F: Ok ja z Niną na ogrodzie a ty Eddie z Amber idź po pokojach poszukaj
A: Ok
W pokoju Niny i Amber i Demi
D: Hej a wy czego szukacie?
E: A my tak se chodzimy
A: No lubimy czasem pozwiedzać ten dom
D: Aha (zdziwiona)
A: Jak tam z tobą i z Mickiem?
D: A dobrze a dlaczego się pytasz??
A: A tak sobie
E: A widziałaś tu przypadkiem Alfiego?
D: Tak był  tu wziął sobie jakiś szal i uciekł
Na dworze
F: Ok chodź jeszcze za dom
N: I tak go już nigdzie nie będzie
F: Ok idź już do domu a ja jeszcze sprawdzę
N: Dobra
W DA
Jo: Ok idę się szykować
P: Dobra
Strój Joy

Ju: (puka)
Jo: Hej
Ju: To idziemy?
Jo: Jasne
Ju: Pięknie wyglądasz
Jo: Dzięki
(na kręglach było bardzo fajnie)
W DA
P: I co jak tam było na randce?
Jo: Było super potem jeszcze poszliśmy na lody
M: Spytał ci się o chodzenie?
Jo: Jeszcze nie
P: Szkoda
F: Hej widzieliście gdzies Alfiego?
P: Nie a co?
F: Chodź no na chwilkę ze mną Pat
P: Ok
Na korytarzu
F: Zebranie sibuny teraz u Niny w pokoju
P: Ok
U Niny, Amber i Demi w pokoju (jest tylko Sibuna a Demi podsłuchuję)
N: Ok nigdzie nie ma Alfiego ktoś go gdzieś widział?
F: Nie
E: Nie
A: Nie
P: Nie
N: Ok nie wiem gdzie on jest ale na pewno nic mu nie jest mam taka nadzieję
F: Sibuna?
Sib: Sibuna
(nagle przed nimi ukazuję sie Senkhara)
Sen: No już jednego nie ma a kto kolejny?
D: (widzi Senkharę) Aaaaa!!!!
(wszyscy się odwracają)
Koniec!!!



8 komentarzy:

  1. Znacie jakieś blogi które potrzebują osoby do pisania scenariuszy , opowiadań ?

    OdpowiedzUsuń
  2. na tego bloga: http://scenariuszebyynadzwyczajna.blogspot.com/
    napisz do mnie albo na:
    gg: 45069564
    e-mail: marlenadudek@spoko.pl
    facebook: http://www.facebook.com/klariza.clayton.54

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to ty ! ;D Pamiętasz , pisałam z tobą na fejsie ;p o parach i o 3 sezonie TDA ;]

      Usuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy