29 grudnia 2012

Scenariusz 35/by Aniołeczek

F: Tak chodźmy tam szybko!
Na strychu
F: Nina?! Nina!
N: (słyszy głos Fabiana) Fabian!
F: Nina gdzie jesteś!?
N: Jestem tu za obrazem
A: Jak ją z tam tąd wydostaniemy?
Al: Może wyburzymy obraz
P: Nie! (zatrzymuję Alfiego)
Al: No to co robimy?
N: Weszłam tu bo położyłam na czymś wisior!
F: A nie ma tam niczego poszukaj
N: Jest (zauważa przycisk)...(obraz się otwiera)
F: Nina! (przytula ją)
A: Chodźmy na dół
N: Tak jutro do tego wrócimy
Na dole
Je: Patricia kolejny żart
P: Ok a jaki tym razem
Je: Nałożyłem jej na łóżko klej za chwilkę się zorintuję idziemy popatrzeć?
P: Tak
Przy pokoju Popy
Pop: (siedzi na łóżku a po chwili chcę wstać) Co jest? (odrywa się razem z kołdrą z łóżka) Ej zabierzcie to ode mnie!
Je: Bomba
E: Ta jasne a mówiłaś że już nie będziecie robić żartów (idzie do pokoju)
P: O nie znów się obraził (nagle między Patrome zastaję cisza)
Je: (pocałował Patricię)
(zauważa to Mara)
M: (płacze i ucieka)
Je: Mara!
P: Jerome! Co to miało być?
Je: Bo ty mi się podobasz!
P: Co? Ale ja mam chłopaka
Je: Chyba już nie
P: Jeszcze go przeproszę
W salonie
F: Hej Joy
J: Hej Fabian właśnie cię szukałam
F: Mnie?
J: Tak a kogo? Słuchaj pouczymy się razem?
F: Oki a kiedy?
J: Dziś za chwilkę albo właściwie teraz (zabiera go i ciągnie na górę)
N: (widzi to)
A: Nie martw się na pewno to tylko koleżeństwo
N: Ta jasne wspólna nauka to koleżeństwo
A: Tak
N: To tak jak randka
A: Dobra chodź
N: Ale gdzie?
A: Podsłuchiwać
Przy pokoju Fabiana
J: A gdzie Eddie?
F: Wygoniłem go
J: Warto było (siada bliżej Fabiana)
F: (odsuwa się)
A: Dlaczego nic nie gadają? (szeptem)
N: Pewnie się całują (szeptem)
J: Wiem Fabian szkoda że chodzić z Niną
F: A dlaczego ja ją lubię a w zasadzie kocham ją
J: Wiem ale ja bym była lepszą dziewczyną od niej
F: Mieliśmy się chyba uczyć co nie? (próbuję zmieniać zdanie)
N: Nienawidzę Joy (szeptem)
J: Co tam nauka...(wyrzuca książki)
F: Chciałaś się uczyć
J: Już nie chcę
F: Nie wiesz co Joy to nie ma sensu najlepiej z tąd wyjdź! Nie chciałem iśc z tobą na randkę tylko na nauki!
J: Ok pa
N: Szybko zwiewamy
A: Ok (biegnie)
J: (wychodzi z płaczem)
F: Joy ja cię nie chciałem zranić
J: Wiem
F: Ale zrozum moją dzsiewczyną jest Nina
W pokoju N, A I D
A: Mówiłam
N: Dzięki od teraz będę ci wierzyć (przytula ją)
W salonie
Je: Ej Pat
P: Co?
Je: Od teraz jest Patrome?
P: Skąd wziąłeś te nazwę?
Je: Wymyśliłem ją sobie od kiedy mi się podobasz więc tak?
P: Nie!
Je: Dlaczego?
P: Mam chłopaka
E: Już nie masz więc możesz być z Jeromem
P: Ale Eddie
E: (idzie sobie)
Koniec!!!


21 komentarzy:

  1. Meeega . ♥ ja kochać twe wypocinki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Booskie.. boskie...jak słodki miodzik . ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super.. Wszsscy pisze cie lepiej ode mnie.
    Sorki za wszelkie literówki, błędy itp. Piszę to ledwo co.. ,fd;

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale nie ja piszę gorzej Pauline...i nie mów ty piszesz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę paskudnie... Nie odchodzę z bloggera tylko dlatego, że pewna osoba by mnie zatłukła.. :O

      Usuń
  5. Fenomenalny .. fantastyczny , aż brak słów aby opisać to cuudoo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coo ??? Nie gadać mi tu takich pierdół koosiane " misiaczki " ;* Ja piszę najgorzej na całym swiecie .. na tym blogu i żyję :C

      Usuń
  6. SUPER.♥ Nie kłócić mi się wszyscy piszą świetnie i nikt niech nie mówi że piszę głupio bo kłamiecie. A jak tak dalej będziecie pisać to ja zrobię wam takie zaskoczenie że już nigdy nie zobaczycie od mnie żadnej notki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mówię prawdę. Zostaję tylko dlatego, żeby nie zrobić niektórym przykrości.. Choć nie ma za czym płakać :P

      Usuń
  7. Wcale nie i dziękuję wam ♥ wy moje kochane "wariatki"

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :P Pauline^^ Gadasz głupoty ... To znaczy w sprawie twoich scenariuszy.
    Nie będę się jednak czepiać, bo mówię tak samo o sobie.

    Nie mogę się doczekać następnego scenariusza ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha.. :D
      Przynajmniej jedna osoba mnie rozumie ;**

      Usuń
  9. PS. Możecie mnie powiadamiać, kiedy będziecie zamieszczać dalesze części? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Boomboowy!!! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy