21 grudnia 2012

Wyniki Konkursu/by Patrycja .. ^.^

Heej wam ... Tak jak przewidywałam wyniki konkursu będą wcześniej . A więc na początku miałam bardzo duży problem z wyborem dwóch najlepszych prac i doszłam do wniosku , że to jest bardzo trudne :( Myślałam chyba z 2 godziny. A więc . Ogłaszam iż zwycięzcami są dwie .... girls :) ... No dobra !!! Zwycięzcami konkursu zostają : NATALIA I MARLENA :DD Congratulations girls. :P:P A teraz pytanie szczegółowe do was ! CZY CHCECIE ZOSTAŚ WSPÓŁLOKATORKAMI TEGO BLOGA ???? ..... ODPISAĆ PONIŻEJ :D:D

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja) < 33

3 komentarze:

  1. Tak chcę zostać współlokatorką.

    radocha^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zdążyłam ;((. Potem sobie wymyśliłam, że mogłabym tu opublikować moje "wypociny" jako osobną notkę.. Ale jednak zmieniłam zdanie xDD.
    Gratulacje dziewczyny <333. A mogłabyś wstawić ich prace? xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy