29 grudnia 2012

Odcinek 2/by Patrycja :D

Hej misiaczki... :* Wstawiam kolejny odcinek.. Tym razem dłuższy :)

Odcinek 2

Dzisiaj obudził mnie blask wschodzącego słońca. Słońce o tej porze daje o sobie znać , jak w każde przepiękne i słoneczne lato. Wstałam z łóżka , nałożyłam kapcie , pocałowałam w policzek mego wybranka <Fabiana> i poszłam się ubrać. Dość szybciutko się ubrałam. Zeszłam na dół ,aby przyzadzić memu głodomorkowi śniadanko. Postanowiłam przyżądzić tosty z serem i omlet. Fabian je uwielbia. Pożera je w przeciągu 5 minut. Nie dziwie się.  Prawie codziennie z chłopakami ( Eddie'm , Alfie'm , Jerome'm i Mickie'm ) chodzą na siłownie. Alfie powiedział , że co to za mężczyzna bez bicepsów. :) Na pierwszy rzut oka wiedziałyśmy z dziewczynami o co gra. Amber go na to namówiła , a on musiał namówić resztę boy'sów :) Z resztą to dobrze.Na zapach tych pyszności ,które przyżądzałam ślinka aż mi ciekła. Chciałam to " sama" zjeść, ale nie mogłam. Nie miałabym na kogo zwalić winy. W końcu w "  Domu Anubisa " mieszkam tylko ja z Fabianem. Wszyscy mieszkamy w przepięknej stolicy Wielkiej Brytani- Londynie. Gdy od razu tosty już były gotowe , nałożyłam je na talerzyk i położyłam na tacy obok omletu i szklance przepysznego soku pomarańczowego. Poszłam na górę .. Już od tego zapachu usłyszałam szperanie w naszym pokoju. Domyśliłam się ,że niegrzecznik już wstał. Otworzyłam drzwi . Nikogo nie było.
- Fabian gdzie jesteś ? - pożerałam pokój moim diabelskim wzrokiem.
Nikt nie odpowiadał. Postawiłam tacę na stole. Nagle, ktoś podszedł do mnie od tyłu .. i zaczął delikatnie całować po szyi.
- Koochanie nie teraz. - powiedziałam
- Śniadanie może poczekać..
Nadal całował moją szyję. Ja zerwałam się i szybko wstała i podeszłam do niego.
- Fabian proszę Cię. Zjedz śniadanie. Przecież wiesz , że to najważniejszy posiłek w ciagu dnia. - uśmiechnęłam się.
- Ninuś no oczywiście, że wiem.- objoł mnie w tali i zaczął całować .. Dość namiętnie.
- Fabian proszę.. - oderwałam się od tych jego słodkich ust.
- No dobrze, ale musisz zjeść ze mną myszko. Skoro mówisz, że to najważniejszy posiłek w ciągu dnia.- uśmiechnął się do mnie tymi swoimi pięknymi ząbkami.
Usiedliśmy przy stole i zaczęliśmy jeść.Zjedliśmy dość szybko - w 10 minut.
- To ja to pójdę odnieść te talerze - chciałam się wywinąć.
- Nie tak prędko moja droga. - złapał mnie w tali i przyciągnął do siebie.
- Alee Fabi .. A co z siłownią ? - zaczęłam dotykać jego włosów..
- To nie jest najważniejesze .. Tylko ty się liszysz mój skarbeńku.
Zaczęliśmy się namiętnie całować. A dalej .. to sami możecie sie domyśleć ^.^

I jak misiaczki ? OSTŻEGAM !!
Następny odcinek za 25 koomci ^.^ Nie uda wam się ,a mam sporo pomysłów ;> < haha>
PS : Wstawiłam aniektę dotyczącą tych odcinków..Głoooosuujcie.. ^.^

Pozdrawiam/Nathalia (Patrycja)< 33

34 komentarze:

  1. Uda sie uda...Chyba.XD Świetnyyy.: *

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uda wam się dobić do 25 !! ;) To jest takie ochydne. Jak mozecie to czytać. Już małpa ma lepszy talent o demnie ! :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cię kuźwa przyje*** w ten móżdżek to mnie popamiętasz ! Nigdy więcej tak nie mów ; *** < 333

      Usuń
    2. Dodajecie mi dużej ... w sumie oogroomnej otuchy " misiaczki " . ♥

      Usuń
  3. Dawajcie , komentujemy !! Chcemy neexta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski...dalej chce next!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny, kolejny, kolejny <33
    Komeeentujemy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówisz że się nie uda ? Oj mylisz się ! Dostaniesz to 25 komci !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny odcinek ja chcę następny więc komentujcie ! (tak nie mylicie się to rozkaz xd) !!

    OdpowiedzUsuń
  8. JEST !!! Mówiłam że będzie ! Tak, tak, tak !!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny jutro .. Głowa mnie boli.. Jutro rodziców nie ma to pojawi sięokoło 10 odcinkówlub mniej .. za sznatażyk :D:D

      Usuń
    2. Nieładnie nieładnie :)) Ale mi pasuje <3

      Usuń
  9. Mogę wam pomóc.. Mimo braku sił :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co się stało że brak siły ? :C

      Usuń
    2. Wczorajszy dzień był dla mnie torturą.. Cała noc nieprzespana, na dodatek gorączka i przez to brak siły :(

      Usuń
  10. Suuuper aż mi brakło słów by to opisać ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Super !!! Pomimo paru błędów ... Ale wy wiecie, że Ja lubie mówić jak nauczycielka :P Nie no, super, na prawdę.
    Mozesz dać mi korepetycje, bo się przy tobie wstydzę moich scenariuszy ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny odcinek ;D Wygląda troszkę jak kartka z pamiętnika ,ale to jest takie świetne ,że nawet nie wiem co gadam.!!!
    Nextaaaa!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy