29 grudnia 2012

5 kartka Amber\radocha^^

Hej specjalna kartka dla Patki.♥


I po co mi to było być tym prezydentem mówią ze sobie nie poradzę. Ale ja się nie poddaje. Dziś dużo dokumentów podpisałam. Gdy przyszłam moja kochana 2 letnia córka pobiegła do mnie i bardzo mocno mnie przytuliła ja ją też przytuliłam. Dziś Nina do mnie dzwoniła. Mówiła że zaprasza m nas na urodziny ich syna będzie miał już 2 latka przyjdziemy na pewno bo to moja córa jest zaproszona.
Właśnie moja córka narysowała za pomocą Alfiego mi laurkę.
Jeju jak ją kocham idę się z nią pobawić i zrobię jej kolację dzisiejsza kolacja to płatki czekoladowe. Alfie teraz właśnie wyszedł poszedł pracować.


Amberxx

Kolejna kartka 7 komci!


radocha^^

3 komentarze:

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy