15 grudnia 2012

Przepraszam was , ale nie mogę ..../by Patrycja ... ^.^

Cześć wam :) Przepraszam was , ale ja już tak dłużej nie mogę ;C Wszytsko mnie od wczoraj przygnębia.... Nie chodzi o to , że chce odejść z bloga , usunąć go itd. Po prostu nie mam już siły. Na dodtaek znowu zaraz będę miałą podłączoną kroplówkę ;/ .... Wszystko mnie ostatnio niszczy ;( Jak i w szkole i tutaj . Przepraszam was za wszystko. Za to, że zaniedbuje bloga ... A tak pozatym jestem strasznie wściekła na Wiktorię ... Jak mogłaś odejść z mojego bloga nie wyjaśniając mi powodu ? W takim razie postanowione... : Odchodzę z bloga wiki i kończę z kartkami z pamiętnika Niny... Sama do tego doprowadziłaś ;( ..... I przepraszam bo scenariusz się dziś nie pojawi !!!! Chyba karetka zaraz po mnie przyjedzie ....

Pozdrawiam / Nathalia ( Patrycja ) ;(

38 komentarzy:

  1. Pati, przecież nie zostałaś sama na blogu! Proszę, nie strasz nas tak! Nie mów, ze karetka przyjedzie! Nie kracz! Tylko ja tak mogę.. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ja już zostałą sama jak kołek na tym blogu.. Wszystko mnie boli ;( Nawet serce :|

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem jeszcze z toba jak zwykle jestem niewidzialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy tak nie mów że karetka bo ciebie przyjedzie nie masz prawa. Nie zostałaś sama co ty za gadasz nie wasz się tak mówić.

    OdpowiedzUsuń
  5. To czemu tylko wspólokatorkami na moim blugą są ja i Werka ? Jestem jakaś ............. znienawidzona czy coś ? :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie na pewno nie przeze mnie ja z toba zostanę tak jak ci obiecałam kiedy się zgłaszałam do tego bloga wszystkie dziewczyny cię lubia po prostu no nie wiem nie będę się tłumaczyć za nie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomogę ci tylko jak chcesz zaproś mnie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. No fajnie by było gdybyś dołączyła ale to już sprawa Patki

    OdpowiedzUsuń
  9. Pati, odeszłam bo po prostu już nie miałam siły do tych ciągłych rozmyśleń. Że zostajesz czy odchodzisz. Mówiłaś w kółko to samo od wakacji!!
    Ale nie martw się ,wysłałaś mi zaproszenie. Zawsze mogę potwierdzić i być z wami, ale jeszcze nie teraz!!!.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam prawa nikogo oceniać bo w końcu sama zostawiłam moje jak i wasze blogi, ale Pati każdy przechodzi moment załamania. Ja nie pisałam scenariuszy miesiąc i to dla mnie było coś w rodzaju tortur, ale nie miałamnawet czasu. Rozumiem Wiki, że odeszła. Nie obraź się ale ja teżbym miała dość rozmyśleń czy odchodzisz czy nie. Zrobiłam sama tak kilka razy i czułam sie z tym głupio. W końcu odeszłam. Teraz chciałabym pomóc i Tb i dziewczynom i temu blogowi, ale najzwyczajniej nie wiem jak. To ty to zaczęłaś, to twoja ciężka praca, czasami noce wakacyjne nie przespane i teraz to wszystko chcezz zniszczyć jednym kliknięciem myszki. Według mnie mogłabyś poprostu zawiesić pisanie, jak to ja zrobiłam, a np. Po miesiącu wrócić na stare śmieci. Przychodzą wtedy różne pomysły. Proszę zastanów się nad tym!! Proszę!! Nie dla mnie, nie dla ciebie tylko dla dziewczyn i tego bloga!!
    POZDRAWIAM
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Marzenka się odezwała.. :O

      Usuń
    2. Zdziwienie, że mówię....piszę co myślę?? A tak w ogóle trzepnę cie w łeb paulinko!!

      Usuń
    3. Boję się! xDDD
      Nie, tylko tak rzadko się odzywasz ;P

      Usuń
    4. Bój się!!
      Rzadko się odzywam, bo wiesz jak trudno nadrobić nieobecność miesięczną na wszystkich blogach?

      Usuń
    5. Wyobrażam sobie ;D
      A co mi taki orangutan-menda może zrobić? ;P

      Usuń
    6. Nie będziesz chyba moim najgorszym koszmarem, co? xDDD
      Dobranoc, panie władzo ;D

      Usuń
    7. Ooo Marzena stęskniłam się...:D

      Usuń
  11. Też się stęskniłam. XD. I w każdym razie jak mogłabym wam pomóc??

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiecie co dziewczyny? Ja chyba raczej nie powrócę na tego bloga ,bo blogowanie mnie już nie interesuje!!!! Więc może pisanie scenariuszy było na tyle częste ,że może nie macie siły ich czytać?! Nad 45 scenariuszem naprawdę się napracowałam, a wy tego nie doceniacie????? Okej, nie ma sprawy!!!! Więc może najlepiej będzie jak w ogóle przestanę tworzyć i publikować moje wypociny!!! W piątek pojawił się ostatni scenariusz! Ujrzałam tylko 3 komentarze! Co z wami?? Myślicie ,że to dla mnie miłe??? To jest dla mnie cios!Ale jakoś chciało wam się komentować akurat 43, nie??? Bo oczywiście ,jak zwykle podobał wam się!!! Bo, ściągnęłam teksty z kaczką z iCarly!!!
    Może nie myślicie ,że tak bardzo się nie męczę nad scenariuszami!! Dobra ,racja nie męczę się ,ale staram się być coraz bardziej lepsza w blogowaniu ,aby w przyszłości coś osiągnąć...
    I poważna sprawa.! Jeśli nie zobaczę do jutro 8 lub 9 komentarzy pod 45 scenariuszem! ODCHODZĘ BEZ WYJAŚNIEŃ! :P:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odchodzę oczywiście jak nie zobaczę 8 lub 9 komentarzy!Ze wszystkich blogów się usuwam i w tym również mojego bloga całkowicie!!!
      A jeśli zobaczę pod ostatnim scenariuszem tyle komci ile ma być to sami wiecie... zostaję!!!

      Usuń
    2. Wiki, przepraszam, ze skomentowałam dopiero dziś. Ale dopiero 30 min temu na moim bloggerze się pokazało, że na twoim blogu pokazała się nowa notka (notki). Mogę to nawet udowodnić :C. Przepraszam, znowu kogoś zawiodłam.. A więc się jednak usuwam, za często was ranię. Przepraszam was :((

      Usuń
    3. Paulino, chwilowo to nie jest twoja wina! Tylko moja!!! Nie win siebie nawet jeśli nie wiesz za co.!!! Moją winą jest to ,że usunęłam się z tego bloga! A ty nic nie zrobiłaś co miałoby ciebie sprzątnąć na zawsze z tego bloga!!!

      Usuń
    4. Ale.. A zresztą nieważne. I tak mnie nigdy nikt nie rozumie :/

      Usuń
    5. I właśnie "chwiliwo to nie moja wina", ale w przyszłości pewnie tak ;(

      Usuń
    6. Nie!!!! Chwilowo znaczy ,że nie zawsze jest to twoja wina!!! Ogólnie to moja! Ja odeszłam z bloga bez powodu a ty z powodem!! :P

      Usuń
    7. "Nie zawsze jest twoja wina", czyli to znaczy, że nieraz jednak moja. Poza tym Pati namówiła mnie na powrót tutaj, tylko.. raczej nic z tego nie wyjdzie..

      Usuń
    8. Może nawet jeśli odejdziemy teraz obydwie ,to ona dowie się o tym dopiero jutro.
      I tak już postanowiła odejść z mojego bloga, ale powiedziała ,że ,, jeszcze nie wie kiedy '' :P Chyba jak Patrycja odejdzie i usunie tego bloga to nie będzie mi jej szkoda.! Bede miała własne problemy! I tylko trójka bedzie prowadziła mojego bloga!! Ale nie wiem co będzie z tym.! Mówię od razu! Gdy Patrycja odejdzie i zostawi tego bloga pod naszą opiekę to nie będę się przejmowała problemami innych... Odejdzie, trudno! Nie będę prosiła do powrotu! :P:P

      Usuń
    9. Huhu, widzę, że szczerość przez ciebie przemawia...

      Usuń
    10. Nie, ja mówię co myślę...

      Usuń
    11. Ok, przecież nikt nie każe ci się martwić o innych... Nie bulwersuj się tak...

      Usuń

Dziękuję za komentarze : *
Może zaobserwujesz ?? :)

Obserwatorzy